בוסקאליה: "קיבלנו שיעור חשוב. ידענו שעלינו קודם כל להירגע"

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד מול שחקן הפועל תל אביב רז אדם | דני מרון

הפועל חולון העפילה לחצי גמר גביע ווינר, לא לפני שכמעט שמטה 15 נקודות יתרון מול הפועל תל אביב. ג'ו רגלנד: "אנחנו עושים טעויות ומחפשים את הכימיה, אבל נמצא אותה". דני פרנקו התנחם: "המשחק הזה היה מצוין עבורנו"

(גודל טקסט)

הפועל חולון צלחה אמש (ראשון) את המבחן האמיתי הראשון שלה לקראת העונה החדשה, כשניצחה בהיכל קבוצת שלמה את הפועל תל אביב 80:89. היתרון האחרון של האדומים במשחק נרשם באמצע הרבע הראשון, 10:12, והם כבר פיגרו בהמשך ב-15 הפרש, אבל הצליחו להגיע עד מרחק של שני פוזשנים לפני שנכנעו.

"תוכנית המשחק שלנו העונה היא לשחק יחד ולשמור חזק בהגנה", אמר מאמן חולון, מאוריציו בוסקאליה. "קיבלנו שיעור חשוב כשההפרש הלך ואבד, ואנחנו עובדים בכל יום כדי להישאר מרוכזים. הם חזרו למשחק, ואהבתי את הדרך שבה הגבנו. בשבילנו זה היה משחק חוץ, ובאנו במנטליות שעלינו קודם כל להירגע, לקבל החלטה נכונה בהתקפה, לשמור היטב ולחזור לעניינים".

ה-MVP הבלתי מעורער של המשחק היה ג'ו רגלנד, שתרם 25 נקודות, 8 אסיסטים ומדד 34. "אנחנו בספטמבר, עושים טעויות ועדיין מחפשים את הכימיה שלנו. נמצא אותה עם הזמן. אנחנו מנסים לעשות משהו מיוחד. אני מכיר את האוהדים הנהדרים של חולון, שיחקתי נגדם בעונה שעברה, והם נותנים תחושה נהדרת על המגרש".

ג'ו רגלנד הפועל חולון
מתאקלם בקבוצתו השנייה בישראל. ג'ו רגלנד | דני מרון

בצד המפסיד, ג'ייקובן בראון ועידן זלמנסון נפגעו בברכיהם במהלך המשחק וייבדקו היום, אבל ההערכה היא שלא מדובר בפציעות חמורות. "אני מאוד מרוצה מהמשחקים האלה כדי לראות איפה אנחנו נמצאים", אמר המאמן דני פרנקו. "שתי הקבוצות נתקלו עד היום ביריבות לא מאורגנות, והיה קשה לנו אומדן מדויק. המשחק הזה מצוין עבורנו, לדעת לשחק פה באולם, לתקשר ברמה אחרת כדי שיבינו אותך. יש לנו עוד דרך לעשות.

"לאורך רוב שלבי המשחק, חולון הייתה טובה יותר ומאורגנת מיותר מאיתנו. הדבר היחיד שאני מעודד ממנו הוא ששיחקנו מתחת לרמה שלנו היום, הרגשנו לא בנוח על המגרש, והתאכזבנו כי זה משחק בית. חולון היא קבוצה שיודעת להעניש אותך, ועד שלא מענישים אותך אתה לא לומד. תהיה לנו קבוצה יותר טובה ממה שהיינו אתמול על המגרש, ואני מרוצה מהרוח של השחקנים שהיו על המגרש".

שחקן הפועל חולון רפי מנקו מול שחקן הפועל תל אביב עידן זלמנסון
סיבה לדאגה באדום? זלמנסון מול מנקו | דני מרון

רז אדם (11 נקודות): "נצטרך ללמוד מהמשחק הזה. שיחקנו מול יריבה קשוחה, ונצטרך להבין מה לוקחים ממנו למשחקים הבאים. אני מאוד אוהב לשחק עם הקהל הזה, הוא דוחף אותנו בכל מקום, ותמיד מאכזב להפסיד".