הפועל ירושלים: "יש לנו בעיות, טוב לגלות אותן בשלב מוקדם"

אדאמס התחיל לייצר נקודות ברבע השלישי | דני מרון

האדומים הובסו בחצי גמר גביע ווינר נגד מכבי תל אביב וינסו לתקן את מה שלא עבד לקראת פתיחת ליגת האלופות. בקבוצה ירצו להכניס את קייזר גייטס לעניינים עד המשחק, וגם: הנתון שהפך ל"נורת אזהרה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים סיימה אתמול (שישי) את דרכה בגביע ווינר 2021 עם תבוסה בדרייב אין 81:65 בידי מכבי תל אביב. הקבוצה של אורן עמיאל הוליכה 7 דקות לסיום המשחק 60:59 אך מהשלב הזה פשוט לא עמדה יותר מול הצהובים שרצו עליה 6:22 בדרך להפסד.

למרות כמה סימנים חיובים, בעיקר מהצד של הקו האחורי של רטין אובסוהן, שון קילפטריק ומעט עזרה של ג'יילן אדאמס, לא הצליחו בירושלים לייצר יותר מדי כשעיקר הבעיות נראו בקו הקדמי. אנתוני בנט יובש דקות ארוכות על הספסל ושיחק רק 15 דקות בהן תרם 6 נקודות. ת'ון מייקר שיחק אותו מספר דקות וקלע 2 נקודות, כמות דומה לזו של איתי שגב.

"טוב לגלות בעיות בשלב מוקדם, ויש לנו בעיות", סיפר אחד מאנשי האדומים שצפויים לערוך בשבוע הבא לפחות עוד משחק אימון אחד לפני פתיחת ליגת האלופות ב-5 באוקטובר, "הקו הקדמי שלנו לא עמד מול מכבי, הקו האחורי ייצר נקודות אבל אובה ואדאמס עשו ביחד 2 מ-12 לשלוש. גם האחרים לא בדיוק פגעו. אבל 8 אסיסטים ב-40 דקות זה בעיקר מה שמדליק נורת אזהרה".

קייזר גייטס פורוורד הפועל ירושלים
עוד חיזוק לאדומים. קייזר גייטס | אתר רשמי, הפועל ירושלים

בירושלים ינסו להבין קצת יותר לעומק את הבעיות של הקבוצה לפני שיפתחו את ליגת האלופות נגד קרשיאקה בשבוע הבא. מי שבקבוצה ינסו להכניס לעניינים הוא הפורוורד קייזר גייטס שלא זכה לשחק עוד במדים האדומים בהכנה, ומתאמן עם ירושלים בשבוע האחרון.

"הראינו שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה, אנחנו קשוחים, אינטנסיביים עם הרבה אנרגיות, נביא את זה למשחק מול הטורקים במטרה לנצח", אמר בסיום ההפסד בגביע ווינר הקפטן אדם אריאל והתייחס להפסד, "פתחנו את המשחק טוב עם האינטנסיביות והאגרסיביות שרצינו. נכנסנו לשטף שלנו, לצערנו זה לא הספיק ל-40 דקות, במחצית השנייה פתחנו עם פחות אינטנסיביות, הם הקשו עלינו להיכנס לדברים פשוטים. צריכים לקחת חלקים טובים מהמשחק, להמשיך לבנות ולהשתפר. זה משהו שקורה הרבה בתחילת עונה, צריכים לעבוד על זה כדי לשחק ככה במשך 40 דקות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי