מחליף לז'יז'יץ'? במכבי תל אביב לא מתלהבים מהאפשרויות בשוק

מתיאס לסורט במדי הכוכב האדום בלגרד | GettyImages

טיוס, לסורט ומונרו הוצעו בעקבות הפציעה של ז'יז'יץ', אבל הצהובים בדילמה: "צריך להגיב מהר". כהן וסורקין ימלאו את החסר מול באיירן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תעלה הערב (ראשון, 20:45) לגמר גביע ווינר נגד הפועל אילת כשמלבד הרצון שלה לזכות בתואר הראשון של העונה, היא עסוקה בניסיון לחזק את הסגל עם שחקן זמני.

אתמול הודיעו הצהובים כי הסנטר אנטה ז'יז'יץ' סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי מהמשחק נגד מכבי ראשון לציון. המשמעות היא כי ז'יז'יץ' ייעדר כחודש וחצי מפעילות, למרות שגורמים במערכת טוענים כי ייתכן מאוד שיחזור מוקדם יותר. עם הידיעה על פציעתו החלו בצהובים במחשבות על צירוף שחקן על חוזה זמני שכן הקו הקדמי של הקבוצה לתקופה הזאת יכלול את ג'יילן ריינולדס שמתחיל להיכנס לכושר, ושני שחקנים שיכולים לשחק בפנים אך הם לא סנטרים – ג'ייק כהן ורומן סורקין.

מתיאס לסורט במדי באיירן מינכן
אלוף היורוקאפ יגיע בתור גיבוי? במכבי תל אביב לא מתלהבים. מתיאס לסורט | GettyImages, Roberto Finizio

לקבוצה מוצעים החל מיום שישי מספר גדול של שחקנים, בין השמות הבולטים נמצאים אלכס טיוס, מתיאס לסורט, גרג מונרו ועוד, אלא שבמכבי לא מתלהבים מאף אחד מהאפשרויות שהוגשו בפניהם עד כה. במועדון יודעים שרק שחקן חופשי יבוא בחשבון, כי שחרור שחקן מקבוצה תמורת חוזה זמני לא נראה ריאלי.

"בטוח שצריכים להגיב מהר", סיפרו במועדון הבוקר, "בסגל הנוכחי אנחנו בבעיה מול קבוצות יורוליג עמוקות". במכבי רוצים להביא שחקן בתקווה עוד השבוע, אך לכל המאוחר למשחק נגד הכוכב האדום בשבוע הבא, כשבתקופת ההיעדרות הצפויה של ז'יז'יץ' צפויה הקבוצה לשחק שבעה משחקים.