Sport1 Banner

אחרי 6:28 ברבע הרביעי: הפועל חולון שוב ניצחה בירושלים

שחקן הפועל חולון ניב משגב מול שחקן הפועל אילת צוף בן משה | דני מרון

שתי הנציגות הישראליות קיימו משחק אימון אחרון לקראת פתיחת ליגת האלופות בשבוע הבא: הסגולים נהנו מיכולת משופרת של מארק אוגדן (12 נקודות ו-9 ריבאונדים), האדומים סופרים הפסד שלישי ברציפות

(גודל טקסט)

העונה האירופית של הפועל ירושלים והפועל חולון תצא לדרך בשבוע הבא, כשהאדומים יארחו ביום שלישי את פינאר קרשיאקה והסגולים יתארחו למחרת בברינדיזי; לאור הדחייה בפתיחת ליגת העל, וההדחה של שתיהן מגביע ווינר, ניצלו שתי הנציגות הישראליות בליגת האלופות את השבוע כדי לקיים שני משחקי אימון אחרונים בארנה – ובשניהם ניצחה חולון.

היום (חמישי) גברו הסגולים על יריבתם 64:79, לאחר שהפכו פיגור 58:51 וטסו ל-6:28 ברבע האחרון. מארק אוגדן, שלא בא לידי ביטוי במשחקי ההכנה הקודמים, בלט עם 12 נקודות ותשעה ריבאונדים, וכריס ג'ונסון קלע גם הוא 12. רפי מנקו, שבמפגש הקודם התפוצץ עם 30 נקודות (7 מ-8 לשלוש), היה רגוע יותר הפעם עם שבע נקודות ושלשה אחת.

אורן עמיאל מאמן הפועל ירושלים
עדיין בתהליך למידה. אורן עמיאל | דני מרון

בירושלים, שסופרת כבר הפסד שלישי ברציפות, בלט שון קילפטריק עם 18 נקודות. רטין אובסוהאן נפצע בתחילת המשחק ונחתך מעל עינו, אך חזר לפרק זמן מוגבל במחצית השנייה.

הזרים האחרים לא ממש הצליחו להתעלות ולחפות עליו: ג'יילן אדאמס פגע ב-2 מ-8 מהשדה, קייזר גייטס ב-2 מ-6, ת'ון מייקר ב-2 מ-5 ואנתוני בנט ב-1 מ-3. אגב, שני שחקני הפנים לא הרבו לשחק: בנט קיבל מאורן עמיאל 12 דקות, ומייקר היה על המגרש רק 14 דקות.

עוד באותו נושא: הפועל חולון, הפועל ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי