Sport1 Banner

ליאור ליובין: "את האכזבה מההדחה השארנו באסטוניה"

סיימו את דרכם כבר במוקדמות. ליובין עם שחקני נס ציונה | אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

אחרי ההפסד במוקדמות היורופקאפ, מאמן עירוני נס ציונה אופטימי: "מתגבשים ומתחברים". הקפטן טל דן: "רוצים לעמוד בציפיות של העיר שלנו". היו"ר מזרחי: "נתמודד על אולם חדש שיבנה בעיר, זה הכי חשוב בעונה הזו"

(גודל טקסט)

פחות משבוע אחרי שהודחה ממוקדמות היורופקאפ, ערכה היום (חמישי) עירוני נס ציונה מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל פתיחת העונה. הכתומים, שעברו שינוי קיצוני במהלך הקיץ כשרק טל דן וליאור קררה המשיכו מהסגל הבכיר, יקוו להיראות טוב יותר עם פתיחת העונה ביום ראשון נגד הפועל אילת בחוץ.

"חזרנו מאוכזבים מאירופה אבל הפנים קדימה לליגה. בדרך שלנו אנחנו מתגבשים ומתחברים ומתרגשים לקראת תחילת העונה", אמר המאמן ליאור ליובין, "רצינו לשחק בשתי מסגרות, עשינו את כל המאמצים וכולם גילו מחויבות גדולה. היה לנו קיץ מאתגר, אבל לא ניקח את המשקולת הזו איתנו. אנחנו עם הפנים קדימה. כל אחד, גם ברמה הקבוצתית גם ברמה האישית, רצה שזה יקרה. את האכזבה השארנו באסטוניה ונגיע רעננים וטריים לליגה".

שחקן עירוני נס ציונה טל דן
שחקן עירוני נס ציונה טל דן | אתר רשמי, אתר פיב"א

הקפטן הוותיק טל דן הוסיף: "רוצים להכיר ולבנות את הכימיה. תמיד זה כיף ומרגש. אנחנו מצפים מעצמנו להיות תחרותיים מאוד ולנצח כמה שיותר משחקים. אנחנו רוצים לעמוד בציפיות של הקהל ושל העיר שלנו. המטרה היא להגיע כמה שיותר גבוה, כמובן. כיף גדול שהקהל חוזר, אנחנו מחכים כבר לשחק מול האוהדים שלנו, בטוחים שלב המושבה יהיה מלא ושהאוהדים שלנו יתנו לנו רוח גבית".

היו"ר יניב מזרחי סיכם: "מן הסתם התחושות קצת פחות חגיגיות מבשנים קודמות בגלל מה שקרה באירופה, אבל בכל זאת התחושה חגיגית כי פותחים עונה חדשה. אנחנו מחכים ומצפים, בטח אחרי העונה ההיסטורית והמצוינת שהייתה לנו. אנחנו רוצים להמשיך לגדול ולעשות דברים בכדורסל הישראלי. אנחנו מן הסתם ניגע בעניין האולם בהמשך, בחודש הקרוב אמור לעבור תקציב המדינה וביחד עם זה לצאת קול קורא לאולמות חדשים. יש בכוונתנו להגיש את הקול הקורא הזה ולהתמודד על אולם חדש שיקום בעיר. לפחות ברמה שלי, זה הדבר הכי חשוב בעונה הזו. אני מאחל בהצלחה לכולם".

שחקן עירוני נס ציונה מאט פארל מול שחקן הפועל תל אביב יהונתן שולדבראנד
גם הוא יעזוב? מאט פארל | דני מרון

נס ציונה שחררה אמש מהסגל את הגארד מאט פארל וכעת מונה הסגל חמישה שחקנים זרים. בקבוצה צפויים לבצע בשבועות הקרובים לפחות שחרור אחד נוסף של אחד מבין הגארד אייק וואמו או שחקן הפנים מארין מאריץ' שרק הצטרף לאחרונה, אך לכתומים אפשרות יציאה מחוזהו, כמו גם לשחקן עצמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי