דני פרנקו: "נדאג שלהבא יהיה הרבה יותר קשה לקחת מאיתנו משחקים"

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

אכזבה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד לבני הרצליה, דוואן הרננדס המשיך להיראות לא טוב ובמועדון מקווים לשינוי כבר במשחק הבא. בהנהלה יפעלו להרגיע את הרוחות בין האוהדים למאבטחים לקראת המשך העונה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה אמש (שני) את עונת 2021/22 בצורה מאכזבת אחרי שנוצחה 79:76 בידי בני הרצליה. האדומים הוליכו ביתרון מבטיח לקראת סיום המשחק, אך לא הצליחו לקלוע בדקות ההכרעה וראו כיצד היריבה מהשרון יוצאת עם הניצחון מהדרייב אין.

בהפועל היו מאוכזבים מהיכולת של הקבוצה בכלליות, כשרק ג'יי פי טוקוטו ועידן זלמנסון מתפקדים ברמה גבוהה לאורך רוב שלבי המשחק. שחקן הפנים החדש דוואן הרננדס המשיך לא לרשים עם 6 נקודות ב-14 דקות, בר טימור אמנם חילק 6 אסיסטים אך קלע רק 4 נקודות ב-2 מ-10 מהשדה, וגם ג'ייקובן בראון ששיחק אחרי שהתאושש מפציעה קלע רק 7 נקודות ב-30 דקות.

ג'יי פי טוקוטו שחקן הפועל תל אביב
הפועל תל אביב עדיין בלתי מנוצחת. טוקוטו | אודי ציטיאט

"משחק ראשון שלנו בבית שלא נכנסנו אליו טוב. קצת התרגשות של התחלה, קצת שחקנים שחזרו מפציעות והיינו צריכים לראות איך אנחנו מחברים את כל הקבוצה ביחד", אמר המאמן דני פרנקו בסיום המשחק, "לא הצלחנו להיכנס לקצב תוך כדי המשחק כמו שאנחנו רוצים ועם מספיק שחקנים. זה מאכזב אבל זה משחק ראשון. הרצליה באו ולקחו לנו פה משחק, ואנחנו נדאג שלהבא יהיה הרבה יותר קשה לקחת מאיתנו משחקים. בשבת אנחנו נגד הפועל חיפה, יש לנו יום להתאושש מהמשחק הזה, ומיום רביעי נתארגן לקראת המשחק הבא".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב
לא הצליחו להיכנס לקצב. פרנקו | אודי ציטיאט

בסיום המשחק התרחשה תגרה מכוערת בין אוהדי הקבוצה לכוחות האבטחה במקום בעקבות עימות שפרץ בין אחד המאבטחים לכמה אוהדים בתוך האולם. העימות בחוץ נמשך דקות ארוכות, וכלל השלכת כסאות הדדית, פתיחת גז מדמיע על ידי המאבטחים והחלפת מכות פיזית. בסופו של דבר העניינים נרגעו, כשבהנהלת הקבוצה שלא נכחו בתחילת האירוע מצליחים להשתלט על העניינים. בהפועל מתכוונים לפעול על מנת להרגיע את הרוחות לקראת משחק הבית הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי