פרנקל: "לא ייתכן שקבוצות המופיעות באירופה ישחקו באולם בית ספר"

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל | דני מרון

מנהלת הליגה קיימה את אירוע פתיחת העונה, היו"ר הצהיר: "מקווה לראות אולמות נבנים בשנה הקרובה". השר טרופר: "חברה שסוגרת את הספורט שלה היא חברה עצובה"

(גודל טקסט)

מנהלת ליגת העל בכדורסל קיימה היום (שלישי) את אירוע פתיחת העונה בנוכחות שר הספורט חילי טרופר. האירוע חולק לשני חלקים – בחלק הראשון התקיימה מסיבת עיתונאים קצרה של השר ויו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל וכן פרידה מהשחקנים שפרשו במהלך השנתיים האחרונות: ליאור אליהו, אבי בן שימול, ניצן חנוכי, יובל נעימי, אבירם זליקוביץ' וגוני יזרעאלי. בחלק השני התכנס דירקטוריון המנהלת לישיבה החודשית שלו בנוכחות שר הספורט.

יובל נעימי ניצן חנוכי ליאור אליהו אבירם זליקוביץ' אבי בן שימול
זכו לפרידה רשמית. זליקוביץ', בן שימול, חנוכי, אליהו ונעימי | דני מרון

טרופר התייחס לתגרה שהתרחשה אמש בין אוהדי הפועל תל אביב לכוחות האבטחה בסיום ההפסד של האדומים לבני הרצליה: "יש לנו ציפיות מאוד גבוהות מאיך הכדורסל הישראלי נראה. כאבא לא אהבתי לראות את התמונות מאתמול בערב. המחויבות העמוקה היא לייצר עולם שאפשר להזדהות איתו ולהיות גאים בו, זו אחריות של כולנו. לא סתם אנחנו נאבקים כבר שנה וחצי להחזיר את הקהל למגרשים".

על חשיבות החזרה של הקהל למגרשים אמר השר: "למגיפה היו מחירים כבדים מאוד, העברנו תקציב ענק ותקדימי לקבוצות ברשת הביטחון. מאחורי כל קבוצה יש עשרות אלפים ואף מאות אלפים אנשים, שזה מה שעושה להם טוב בחיים. חברה שסוגרת את הספורט שלה היא חברה עצובה. אם קהל נכנס פנימה ולא מקפידים על תו ירוק או מסכות, לא נוכל להמשיך עם זה לאורך זמן. זה דורש התגייסות של כולם, זו אחריות של כולנו".

שר הספורט חילי טרופר
נלחם למען חזרת הקהל. טרופר | דני מרון

יו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל, התייחס לצמיחה במספר הקבוצות הישראלית שנרשמו לאירופה: "העובדה ששמונה קבוצות נרשמו העונה לאירופה – שיא שלא היה מעולם – מצביעה על הרמה המצוינת של הליגה שלנו, זו הייתה אחת המטרות העיקריות שלי כשנכנסתי לתפקיד. החשיפה לאירופה רק עושה טוב לקבוצות ולשחקנים שלנו ולראייה, העונה יש לנו חמישה שחקנים בכירים שמשחקים בחו"ל".

"מקווה לראות בשנה הקרובה אולמות חדשים שנבנים ומוקמים עבור הקבוצות שלנו", הוסיף פרנקל, "אני חושב שבעידן החדש, לא ייתכן שקבוצות שמופיעות באירופה ישחקו באולמות בתי ספר. אולמות גדולים ומודרניים הם הגורם החשוב ביותר להתקדמות ענף הכדורסל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי