ביקורת בהפועל תל אביב על יאנג והישראלים: "ראו מי הקבוצה שבאה לנצח"

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב | דני מרון

אחרי התבוסה ברוממה להפועל חיפה, במועדון חוששים לא להיכנס לרבע גמר גביע המדינה וממשיכים לחפש מחליף להרננדס שהצטיין עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, כשדיון תומפסון נחשב למועמד מוביל

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה אמש (שבת) את הפסד הליגה השני שלה בשני משחקים, כשהובסה 93:77 ברוממה בידי הפועל חיפה. הקבוצה של דני פרנקו פיגרה לאורך רוב שלבי המשחק, ולמרות ניסיון קאמבק בתחילת המחצית השנייה לא הייתה קרובה לקחת את הניצחון מהקבוצה הביתית.

בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת ומהאנרגיה שהפגינו השחקנים מתחילת המשחק. עיקר הטענות הושמעו כלפי היכולת של ג'יימס יאנג שסיים עם 5 נקודות, פתיחת המשחק של ג'יי פי טוקוטו שאיבד 4 כדורים ברבע הראשון והרכות של הישראלים כשהסנטר עידן זלמנסון xסיים את המשחק עם 3 נקודות ב-13 דקות.

"משחק חלש מאוד", אמר אחד מאנשי הפועל תל אביב בסיום המשחק, "ראו מהשנייה הראשונה מי הקבוצה שרוצה לנצח, ומי הקבוצה שחושבת שזה שהיא הגיעה למשחק זה מספיק".

על אף היכולת הטובה של דוואן הרננדס, שסיים עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-26 דקות, בקבוצה ממשיכים לחפש לו מחליף, כששמו של דיון תומפסון, שאחריו מחזר דני פרנקו עוד מאמצע הקיץ, נמצא בתוכניות. בהפועל תל אביב מחשיבים את המשחק הקרוב נגד ראשון לציון לסוג של משחק עונה, שהפסד בו עלול להפוך את סיכוי הקבוצה להיכנס לשלב רבע גמר גביע המדינה לנמוכים מדי.