ספרופולוס: "לא היינו מוכנים מנטלית, שחקנים לא היו מרוכזים"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס | לילך וייס

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את קבלת ההחלטות של שחקניו בהפסד 87:83 המפתיע להפועל גלבוע/גליל: "נצטרך ללמוד מהמשחק הזה"

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי תל אביב לאחר ההפסד הלא צפוי הערב (ראשון) 87:83 להפועל גלבוע/גליל. סגנית האלופה עברה קיץ קשה ורווי בחוסר ודאות, ועל אף הצרות שהיו לדאבליסטית בקדם העונה, איש לא חשב שהמארחת באמת תוכל להפתיע את החבורה העדיפה והעשירה של יאניס ספרופולוס. עם זאת, לצפוניים מהעמק היו תכניות אחרות, כשהם קיבלו משחק נהדר משישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות מתוך שבעה שדרכו על הפרקט אצל המקומיים, בעוד בצד השני משחק טוב של רומן סורקין לא מנע מהאורחת הפסד בכורה בליגת העל.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "לא היינו מוכנים מנטלית לשחק משחק קשה, ניסינו להכין את המשחק הזה וציפינו שהם ישחקו קשה מולנו. הרבה שחקנים לא היו מרוכזים, ובגלל זה לא שיחקנו הגנה טובה. ביצענו דברים טובים בהתקפה, לא היו לנו בעיות קשות בהתקפה. אפשרנו להם הרבה נקודות קלות, נקודות מאיבודי כדור, נקודות מחוסר ריכוז טקטי, זה עלה לנו במשחק. נצטרך ללמוד מהמשחק הזה, ללמוד מהטעויות שלנו, זה דברים שנעבוד עליהם באימונים. אני לא מרוצה מכך שלא שיחקנו לפי איך שתכננו".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס
לא אהב את ההחלטות שקיבלו שחקניו בהתקפה. ספרופולוס | לילך וייס

מאמן הצהובים התייחס לקושי שחווים שחקניו בגן-נר בשנים האחרונות: "אני לא מאמין שהבעיה שלנו היא באולם הזה, לא יודע מה קרה כאן לפניי. כל המשחקים כאן קשים אם לא באים במנטליות של מלחמה. היו לנו החלטות רעות בהתקפה ובהגנה בסוף המשחק, הם קלעו נקודות קלות".

היווני המשיך: "בתחילת המשחק שיחקנו טוב מאוד, הובלנו בהפרש דו ספרתי ואיבדנו את הריכוז, הם קלעו בקלות. אני לא מסתכל על המאזן לאורך השנים, היום לא היינו מוכנים מנטלית לשחק את המשחק. היו לנו הרבה זריקות פנויות כדי לנצח את המשחק. המשחק הזה היה שונה ממשחקים אחרים. אווירה שונה, ליגה שונה. ניקח את זה צעד אחרי צעד, ונמשיך".

המחזור השני בליגת העל יינעל מחר עם שני משחקים: מכבי ראשון לציון תארח את הפועל גליל עליון בעוד הפועל ירושלים תארח את הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי