עוד סנטר עזב את הפועל חיפה: ג'יימס תומפסון שוחרר

שחקן הפועל חיפה ג'יימס תומפסון נגד הפועל ירושלים | ברני ארדוב

שחקן הפנים ביקש להתיר את חוזהו, לוואלה! ספורט נודע כי הוא בדרך לקבוצה במזרח אירופה. אחרי שמייקל ווטקינס נחתך לאחרונה, ולאור הפציעה של איגור נסטרנקו, החיפאים זקוקים בדחיפות לחיזוק בקו הקדמי. ג'ו אלכסנדר שוחרר ממכבי ראשון לציון

(גודל טקסט)

שינוי נוסף התבצע היום (חמישי) בסגל של הפועל חיפה, שפתחה את העונה בצורה מאכזבת עם שני ניצחונות משבעה משחקים. הסנטר ג'יימס תומפסון הגיע עם המועדון להבנות על התרת חוזהו, כאשר לוואלה! ספורט נודע כי הוא צפוי להצטרף לקבוצה במזרח אירופי בימים הקרובים.

תומפסון הוא שחקן הפנים שמסיים את דרכו בחיפה באחרונה, אחרי שבשבוע שעבר הקבוצה נפרדה גם מהסנטר מייקל ווטקינס. במקביל סובל הסנטר איגור נסטרנקו מפציעה שתשבית אותו בתקופה הקרובה, ואלעד חסין פועל על מנת להחתים שחקן פנים בהקדם האפשרי.

תומפסון הגיע לחיפה בתחילת העונה ואכזב במשך תקופה ממושכת, כשהוא לא מצליח במשחקים רבים לקלוע יותר מ-2 נקודות. בשבועות האחרונים חל שיפור ביכולתו, אך הפועל חיפה לא הצליחה לייצר יותר מדי ניצחונות והוא עוזב את המועדון עם ממוצעים של 8.5 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע לערב.

חיפה, שהודחה עם פתיחת העונה ממוקדמות היורופקאפ, שואפת לשנות את העונה שלה ולהתחיל לטפס במעלה הטבלה. אחרי החזרה מפגרת הנבחרת תארח הקבוצה של אלעד חסין את הפועל חולון למשחק חשוב, כדי לנסות ולשמור על הסיכוי שלה להיכנס לרבע גמר גביע המדינה.

יו
יו"ר הפועל חיפה יובל רוסמן העניק לתומפסון את מדי המשחק שלו | אתר רשמי, הפועל חיפה

שינוי נוסף גם במכבי ראשון לציון

כפי שהיה צפוי, נועלת הטבלה בליגת העל הודיעה באופן רשמי על סיום דרכו של ג'ו אלכסנדר בקבוצה. אלכסנדר הגיע על חוזה זמני ומיעט לשחק. "מודים לו על תקופתו במועדון ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך", נמסר ממכבי ראשון לציון.