יש אישור: כריסטופורוס ליבאדיוטיס יוכל לאמן את הפועל באר שבע

תחנה ראשונה מחוץ לקפריסין כמאמן ראשי. לבאדיוטיס | אתר רשמי, ליגת האלופות

הקפריסאי בן ה-41 קיבל את אישור מנהל הספורט, אך לא צפוי לעמוד על הקווים נגד הפועל תל אביב בגלל המחויבות בבידוד. הוביל את קרבאנוס הקפריסאית לשתי אליפויות והופעה היסטורית בליגת האלופות

(גודל טקסט)

בשורות להפועל באר שבע – המאמן הקפריסאי כריסטופורוס ליבאדיוטיס שמונה למאמן הקבוצה שלשום (שלישי) קיבל אמש את אישור מנהל הספורט ויוכל להגיע היום לישראל. ליבאדיוטיס לא צפוי לעמוד על הקווים במשחק הליגה נגד הפועל תל אביב בשל המחויבות בבידוד, ויוכל להדריך את הקבוצה רק מהמחזור הבא.

לאחר שבאר שבע הכריזה על מינויו של המאמן הקפריסאי בן ה-40 הודיעו במנהל הספורט כי המינוי יוקפא לצורך בדיקה האם הוא עומד בקריטריונים של האימון, כשאליהם הגיעו דיווחים כי חלק מהקריטריונים שבהם עומד לא הוגדרו כפי שצריך. לאחר דין ודברים, שאיגוד הכדורסל היה חלק מהם, הוחלט כי ליבאדיוטיס עומד בקריטירונים, וכי הבעיה בהגדרה לא אמורה לפגוע בו.

כריסטופורוס ליבאדיוטיס
המשימה הראשונה: להיכנס לגביע המדינה. כריסטופורוס ליבאדיוטיס | אתר רשמי, ליגת האלופות

ליבאדיוטיס (41) אימן בשש השנים האחרונות את קראבנוס באי השכן, והצעיד אותה לזכייה בשתי אליפויות ובשני גביעים. ב-2018 הוא הגיע איתה לטופ 16 של היורופקאפ, ואשתקד היא הייתה לקבוצה הראשונה מקפריסין שמעפילה לשלב הבתים בליגת האלופות – אבל סיימה אותו במאזן 6:0. המאמן הקפריסאי פוטר מתפקידו בתחילת העונה הנוכחית, לאחר שקראבנוס הודחה בסיבוב הראשון של מוקדמות היורופקאפ. אם ינחת בבאר שבע, היא תהיה התחנה הראשונה שלו כמאמן זר; בעבר שימש כעוזר המאמן בפלויישטי הרומנית.