בפעם השנייה תוך שבועיים: הפועל אילת הביסה את הפועל חולון

משחק נפלא שלו. רועי הובר | דני מרון

הדרומיים התפוצצו עם ריצת 6:30 בין הרבע הראשון לשני, ולא הביטו לאחור בדרך ל-60:85 גדול. הובר ושוכמן (15 כ"א) הציינו

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגת העל נמשך הערב (שבת) כאשר הפועל אילת הביסה 60:85 את הפועל חולון. זו הפעם השנייה תוך שבועיים שהדרומיים מנחילים תבוסה לקבוצה של מאוריציו בוסקאליה, וניצחון שלישי ברציפות שהרחיק אותה מעט מהקלחת של התחתית וקירב אותה לשמינייה הראשונה. לאחר פתיחה מעט מנומנמת, המארחת רצה 6:30 וברחה ליתרון דו ספרתי מחולון, שלא הייתה מרוכזת ולא קלעה שלשה אחת בכל המחצית הראשונה.

רפי מנקו וסטיב זאק ניסו להחזיר את האורחת במהלך הרבע השלישי, אך רועי הובר וחואקין שוכמן היו פשוט נהדרים ולא איפשרו ליריבה לרדת מתחת ל-12 הפרש, ודאגו להחזיר את הפער לסביבות ה-20, מה שהפך את הרבע האחרון לגארבג' טיים. חולון עם הפסד מאכזב לקראת משחק הפליי אין מול בשיקטאש במהלך השבוע קרוב במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.

קלעו לאילת: רועי הובר (8 אסיסטים) וחואקין שוכמן (8 ריבאונדים) 15 כ"א, בריון אלן וג'סטין פאטון 12 כ"א, צוף בן משה וכריסטיאן דוליטל (10 ריב') 11 כ"א, מירון רוינה 9.

קלעו לחולון: רפי מנקו 15, סטיב זאק 13 ו-12 ריבאונדים, ג'ו רגלנד 10 ו-7 אסיסטים, כריס ג'ונס 7, ניב משגב 5, אדם סמית' 4, מיקל קייזר 3, פרדריק בורדיון 2, גיא פניני 1.

רועי הובר, הפועל אילת
משחק נפלא שלו. רועי הובר | דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי הקבוצות הלכו פנימה בפתיחה, כאשר ג'סטין פאטון היה ספק הנקודות המרכזי של אילת, בעוד סטיב זאק נתן גם הוא עבודה בצד השני. לאחר שנתקעה מעט בחלק הראשון של הרבע, רצה אילת 0:12 ונטלה את ההובלה. 13:20 לאילת בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

רועי הובר קלע את השלשה הראשונה במשחק אחר ששתי הקבוצות החטיאו יחד 10 פעמים מעבר לקשת. הרכז השחיל עוד אחת, ואילת כבר ביתרון דו ספרתי, 15:26. הדהירה המקומית לא נעצרה, כאשר האורחת פשוט לא הגיעה לשחק והפגינה חוסר ריכוז ואנמיות בעוד הקבוצה של בית הלחמי לא עצרה. 24:46 לאילת במחצית.

רבע 3:

חולון הרימה מעט את האנרגיות בפתיחת הרבע השלישי והורידה את הפער המקומי למינוס 15. מנקו וזאק עזרו לאורחת להוריד את ההפרש של אילת עד מינוס 12 כבר, אך רועי הובר הנהדר המשיך לנווט את המשחק של בית הלחמי בצורה נהדרת, ואילת שרדה את ניסיון הקאמבק של חולון ברבע הזה בהצלחה. 52:70 לאילת לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

השחקנים של בוסקאליה נראו כמי שיצאו להם הרוח מהמפרשים, וההפרש נע סביב ה-20 הפרש במהלך כל הרבע, שהפך לגארבג' טיים אחד ארוך. 60:85 גדול לאילת בסיום.

משחקי יום ראשון בליגת העל:

מכבי ראשון לציון – הפועל חיפה (18:00)
הפועל גלבוע/גליל – הפועל תל אביב (20:00)