שבת בליגת העל: גודס יישאר מושלם גם אחרי הביקור בכפר בלום?

מאמן הפועל חולון גיא גודס | ברני ארדוב

אחרי גל הקורונה שפקד את הפועל גליל עליון, היא תרצה לשמור על מקומה בצמרת הגבוהה כשתארח את הפועל חולון שניצחה את שלושת משחקיה הראשונים תחת מאמנה החדש (20:00)

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-15 בליגת העל ייצאו מחר (שבת, 20:00) לדרך בכפר בלום כשהפועל גליל עליון תארח את הפועל חולון. שתי הקבוצות מגיעות למשחק במאזן זהה, שמונה נצחונות מול חמישה הפסדים, כשבמשחק הראשון ביניהן ניצחה חולון 68:80.

שחקן הפועל גליל עליון נמרוד לוי עם גבי צ'צ'שווילי, כרם משעור
משחק נהדר של המארחת | ברני ארדוב

הנתונים: גליל עליון ניצחה את הפועל חולון ב-18 מ-23 מפגשים ביתיים בליגת העל, אבל העונה היא עדיין לא ניצחה אף אחת מבין שלוש הראשונות בטבלה. לגליל יש את מאזן הבית החלש ביותר מבין קבוצות הצמרת, ולחולון את מאזן החוץ החלש ביותר. משחק הבכורה של גיא גודס כשחקן בליגת העל היה נגד הפועל גליל עליון בספטמבר 1986: הפסד בית 91:79 עם הפועל חיפה, בו קלע 9 נקודות.

במרכז ההתמודדות: גבי צ'צ'שווילי. שחקן הפנים של גליל עליון ירצה להמשיך בעונה הטובה שלו לעיני מאמן הנבחרת שמתמודד מולו.

בכמה מילים: הפועל גליל עליון הייתה הקבוצה הראשונה והיחידה עד כה בליגת העל שסבלה מגל קורונה שתפס את כל הקבוצה. כל שחקניו הבכירים של ברק פלג נדבקו והקבוצה הושבתה מפעילות במשך שבוע, אך כבר למעלה משבוע שהיא מתאמנת בסגל מלא. בגליל מקווים כי מבחינת כושר לא תהיה השפעה לקורונה, ורוצים להמשיך את העונה הטובה שלהם נגד חולון. גיא גודס יערוך בכורה בליגה כמאמן חולון אחרי שבוע אינטנסיבי שכלל ניצחון כפול ועלייה לשלב הטופ 16 בליגת האלופות והעפלה לחצי גמר גביע המדינה. בחולון יודעים שעומס המשחקים ימשיך בתקופה הקרובה, והם יצטרכו למצוא את הכוחות והאנרגיות להמשיך לנצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי