וויליאמס נתן אוויר למכבי תל אביב: "כשהוא בטירוף כזה, הכל יותר קל"

play
קלע שלשה מכריעה. וויליאמס | אודי ציטיאט
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול בונס הילנד, דנבר נאגטס 00:44

הצהובים החמיאו לפורוורד ש"בא עם האנרגיות הנכונות" בניצחון על נס ציונה, אבל יודעים שהבעיות נשארו, ומודים: "רשימת המועמדים לקיץ עדיין ארוכה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה למסלול הניצחונות אמש (רביעי) כשגברה בביתה 89:93 על עירוני נס ציונה. בזכות הניצחון עלו הצהובים למאזן של 12 ניצחונות ו-7 הפסדים, מרחק משחק אחד בלבד ממוליכת הטבלה הפועל ירושלים, כשלשתיהן נותרו שלושה משחקים עד לסיום העונה. המקום הראשון בתום העונה הסדירה מארח את המקום השני בבית העליון.

מכבי התייצבה למשחק בסגל קצר לאחר שג'ון דיברתולומאו ורומן סורקין חלו ולא נטלו חלק בהתמודדות. למרות זאת, הצהובים היו בשליטה על המשחק לאורך רוב שלבי המשחק, אולם איפשרו לנס ציונה לחזור למשחק וכמעט להשלים מהפך. מי שהתייצב במאני טיים היה דרק וויליאמס עם 3 שלשות גדולות שגמרו את הסיפור. סקוטי ווילבקין וג'יימס נאנלי צלפו 23 נקודות כל אחד עבור המנצחת.

"כל ניצחון הוא חשוב, כל משחק הוא חשוב", סיכם עוז בלייזר שקלע 4 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים ב-27 דקות. "אחרי ההפסד במשחק האחרון רצינו לבוא ולנצח, עשינו את זה קשה יותר ממה שהיינו צריכים, אבל נלמד מזה". בלייזר התייחס לעובדה שהצהובים שוב לא עשו עבודה טובה בריבאונד ההגנה ואיפשרו לנס ציונה ללקט 15 ריבאונדים בהתקפה. "זה בעיקר בראש. אנחנו צריכים לצוד את הכדור ולהשתפר בזה, כי הדברים האלה פוגעים בנו די הרבה".

בלייזר התייחס להצטיינות של וויליאמס ולקרדיט שהוא קיבל: "יש לדרק המון ניסיון והוא מביא הרבה אנרגיה לקבוצה, הוא חיובי מאוד. כולם יודעים כמה הוא חשוב בשבילנו, כשהוא משחק עם האנרגיות הנכונות והטירוף הזה, זה עושה את המשחק הרבה יותר קל. הגענו לשלב שאנחנו צריכים את כולם בכושר טוב. אני משתדל לתת 200 אחוז כשאני על הפרקט, לקבל את הביטחון מהעבודה שאני עושה בכל יום. תמיד נחמד שנותנים לך את הקרדיט. גם כשהכדורים לא נכנסים, אני מנסה להשפיע על המשחק בדרכים אחרות".

דרק וויליאמס שחקן מכבי תל אביב עם ג'ייק כהן
קלע שלשה מכריעה. וויליאמס | אודי ציטיאט

למכבי יש עוד משחק ליגה אחד ביום ראשון הקרוב נגד הפועל גליל עליון לפני שתחזור ללוח משחקים צפוף במיוחד ביורוליג עד לסיום העונה. לצהובים מחכות בשבוע הבא מילאנו וריאל מדריד שכבר הבטיחו את מקומן בפלייאוף ונאבקות על יתרון הביתיות והמיקום. במועדון יודעים שיצטרכו לנצח לפחות משחק אחד מבין השניים כדי לשמור על העמדה הטובה שלהם במאבק על הפלייאוף.

במקביל מספר גורמים במועדון התייחסו לפרסום בוואלה! ספורט כי דונטה הול ודווין בייקון, שחקניה של מונאקו, סומנו לקראת העונה הבאה. "יש עוד דרך ארוכה עד לעונה הבאה. יש אנשים במועדון שהתפקיד שלהם הוא לסמן את השחקנים הנכונים לקראת העונה הבאה, והרשימה של מי שיכול לבוא היא ארוכה מאוד בשלב הזה. יש לנו עוד הרבה מטרות להשיג בעונה הזאת", אומרים במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי