ראשון בליגת העל: הפועל אילת תקרב את מכבי ראשון לציון ללאומית?

| אודי ציטיאט

משחק השלמה מהמחזור ה-16 (19:00): אחרי ארבעה הפסדים רצופים ינסו הכתומים מעיר היין להישאר בתמונת ההישרדות נגד הקבוצה שממוקמת מעליהם. דיימון סימפסון ישוב לסגל אצל המארחים על חשבון מוריס ווטסון

(גודל טקסט)

משחקי ההשלמה בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (ראשון, 19:00) עם מפגש מהמחזור ה-16 בין נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון לקבוצה שמדורגת מקום אחד מעליה, הפועל אילת. הכתומים ניצחו את אילת במשחק הראשון בין הקבוצות 77:79 בחוץ, מסל ניצחון של מוריס ווטסון שלא יתלבש הפעם.

דיימון סימפסון, מכבי ראשון לציון
לא ירצה לרשום ירידה בשלהי הקריירה. דיימון סימפסון | אודי ציטיאט

הנתונים: המשחק מפגיש את שתי המדורגות האחרונות בטבלה, שמחזיקות במשותף ברצף ההפסדים הפעיל הכי ארוך בליגה – ארבעה משחקים כל אחת. ראשון לציון ניצחה רק באחד מתשעת משחקי הבית שלה העונה, אילת ניצחה רק בשניים מתשעת משחקיה בחוץ. תשעה מ-11 המפגשים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו בהפרש של 7 נקודות ומטה, כולל בסיבוב הראשון העונה.

במרכז ההתמודדות: דיימון סימפסון. שחקן הפנים הוותיק לא ירצה לרשום לקראת סוף הקריירה ירידת ליגה, ואחרי שלא שיחק נגד גלבוע/גליל יקווה לנצל את משחק הפנים החסר של אילת למשחק טוב.

בכמה מילים: אחת ההזדמנויות האחרונות של הקבוצה מעיר היין שיודעת שהפסד לאילת צפוי לחרוץ את גורלה באופן סופי. הכתומים מגיעים למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים ועם עוד שינוי בסגל – דיימון סימפסון יתלבש בחזרה במקומו של מוריס ווטסון. באילת צירפו השבוע את כריס אוואנס שאמור לחזק את הקבוצה שנמצאת בנפילה בשבועות האחרונים אלא שאוואנס נחת רק בסוף השבוע בארץ, לא התאמן עם הדרומיים ולא ישחק. מירון רוינה צפוי להמשיך להיעדר וג'סטין פאטון ימשיך לשחק למרות הפציעה שמגבילה אותו באופן משמעותי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי