מכבי ראשון לציון ספגה עונש רדיוס של 50 קילומטר מביתה

ייאלצו לנדוד לאולם אחר. שחקני ראשון לציון | דני מרון

הכתומים נענשו בעקבות ההתפרעות מול גלבוע/גליל וייאלצו לארח את הפועל תל אביב באולם אחר. קנס של 3,000 שקל לאדומים

(גודל טקסט)

ועדת המשמעת של איגוד הכדורסל הודיעה היום (רביעי) על העונשים שהושתו על מכבי ראשון לציון והפועל גלבוע/גליל בעקבות ההתפרעות לאחר המשחק בין השתיים.

שחקני מכבי ראשון לציון מודים לאוהדים
ייאלצו לנדוד לאולם אחר. שחקני ראשון לציון | דני מרון

ועדת המשמעת קבעה שראשון לציון תקיים את משחק הבית הקרוב שלה מול הפועל תל אביב ברדיוס של 50 קילומטר עם קהל. האופציות שעומדות בפניה הן הארנה בירושלים, הקונכייה בבאר שבע, רוממה בחיפה וצפונה מכך. בנוסף, ראשון לציון ספגה עונש של שני משחקי רדיוס ב-50 קילומטר ומעלה על תנאי לשנה וקנס של 30 אלף שקל בפועל ועוד 40 אלף על תנאי לשנה. שחקן הכתומים ארצ'י גודווין, שהתפרץ על השופטים עוד לפני אירוע האלימות בסיום, נקנס ב-10,000 שקל. הפועל גלבוע/גליל נקנס ב-3,000 שקל בעקבות ההתפרעות.

כזכור, לאחר המשחק בין שתי הקבוצות השבוע החלה מהומה בין אוהדי מכבי ראשון לציון לשחקני גלבוע/גליל ובמוקד אור קורנליוס כשאחד מאוהדי המארחת אף חובט בראשו. האירוע התפתח למהומה של כמה דקות על הפרקט.

בשעות הלילה נעצרו מספר אוהדי ראשון לציון לחקירה. המשטרה ממשיכה לבדוק את פרטי האירוע ובשלב זה כל האוהדים שנעצרו שוחררו. בנוסף, באיגוד הכדורסל ובמנהלת הליגה הביעו אכזבה קשה מהעונש שהוטל על הכתומים, אך נראה שלא יערערו עליו.