אבן: "ברביעי משחק חדש, 0:0". פרנקו: "שוב הרגיש שהשיפוט קיפח"

עלה ל-0:2 בסדרה. אבן | קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב אחרי העלייה ל-0:2 בסדרת רבע הגמר: "היו נקודות של חוסר ריכוז טוטאלי". מאמן הפועל תל אביב: "מרגיש שמגיע לנו קצת יותר כבוד. הם עדיין פייבוריטים מול כל קבוצה בליגה"

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי תל אביב לאחר הניצחון 86:93 הערב (ראשון) על הפועל תל אביב במשחק מספר 2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. האלופה השתלטה על המשחק וברחה ברבע השני להפרש דו ספרתי. הפער עמד על 17 הפרש בשיא, אך התעוררות של ג'ייקובן בראון החזיררה את המארחת למשחק, זאת למרות שהאדומים איבדו את ג'יימס יאנג בפציעה. קינן אוואנס ודרק וויליאמס קלעו סלים חשובים ברגעי ההכרעה בדרך ל-0:2 בסדרה. סורקין (20) וסקוטי ווילבקין (18) הוליכו את קלעי המנצחת, בראון (26) וזלמנסון (16) בלטו בצד השני, אך זה לא הספיק.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן
עלה ל-0:2 בסדרה. אבן | קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן אמר בסיום: "משחק מספר 2 במקום קשה. שלטנו במשחק, הובלנו ב-17 הפרש, נתנו להם לחזור. אני שמח שידענו לעשות את הדברים כדי לגמור את המשחק הזה. ביום רביעי מתחילים מ-0:0 וזה משחק חדש. וויליאמס וסורקין היו חשובים לנו בשני צידי המגרש. היו לנו הרבה נקודות של חוסר ריכוז טוטאלי, לא יודע למה לייחס את זה. הם היו בכל מקום על המגרש, שמח שהם היו אלה שעזרו לנו לעזור להגיע לניצחון".

על אי שיתופו של יפתח זיו אמר אבן: "אין שום סיבה שיפתח לא שיחק, הוא ישחק, הוא נדבך חשוב כמו שהוא היה בהרבה מאוד משחקים. בכל המשחקים ששיחקנו מול הפועל הובלנו ושמטנו את היתרון. דיברנו על זה הרבה, על העמידה בדקות הקריטיות שהם עושים את הריצה. ג'ייקובן עשה משחק גדול עם סלים מדהימים והחזיר אותם למשחק, אני שמח שידענו לעשות את העצירה הזאת ולא לתת להם להתקרב".

"אני לא מרגיש מה היה מסביב. היו פה הרבה דברים יפים באווירה, דברים גם פחות נעימים אבל זה חלק מדרבי. לא הרגשתי משהו מיוחד. כשאני בתוך המשחק אני כולי במשחק ופחות מרגיש את זה, מרגיש שהקהל שלהם נתן להם את האנרגיות אבל אני בתוך המשחק. איבדנו ריכוז ברבע האחרון ויצאנו מתוכנית המשחק. החוכמה זה להגיב כמו שהשחקנים הגיבו. אני שמח שהשחקנים ידעו לקחת את המשחק הזה עד הסוף ולנצח אותו".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו
היה קשה בלי ג'יימס יאנג. פרנקו | קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו התייחס להפסד ואמר: "לא נכנסנו למשחק הזה טוב. מחצית ראשונה לא טובה שלנו, נגרננו לקצב ולהתלהבות, עודף אדרנלין שלא עשה לנו טוב בשני צידי המגרש. בסופו של דבר עשינו מאמץ לנסות ולחזור מהבור שחפרנו לעצמנו ברבע השלישי. בסופו של דבר הזמן נגמר, עשינו חזרה יפה למשחק, שמרנו טוב, עשינו הרבה דברים שאפיינו אותנו בעונה הזאת ב-15 דקות האחרונות. זה היה לא קל בהיעדר ג'יימס יאנג, לסיים את המשחק בלי הרבה כלים. לצערי המאמץ לא הספיק, לכל אחד יש את המחשבה שלו, אבל הייתה פה היום אווירה מדהימה, הלוואי שהיה לנו עוד אולם בליגה שיכול לספק דבר כזה. זה היה הדלק המרכזי שלנו בלנסות לחזור למשחק הזה. נראה את המשחק הזה בבית, שוב פעם הרגשנו שהשיפוט מקפח אותנו. אני מרגיש שמגיע לנו קצת כבוד. אחרי משחק אני לא רוצה להמשיך ולהתייחס".

"בסוף עדיין מכבי תל אביב פייבוריטית מול כל קבוצה בליגה הזאת, זה שניצחנו אותם שלוש פעמים העונה ובצדק זה יפה מאוד, אבל אנחנו לא עדיפים עליהם. ידענו שנקבל אותם רק ביום שני ב-12 בלילה, והפלייאוף התחיל בחמישי, צריך לעשות דברים אחרת מל קבוצה שיותר עמוקה ועדיפה ממך, לא להגיד שנשחק ויהיה בסדר. הדברים לא תמיד מצליחים, הבנו שג'יימס לא יכול לשחק, אבל יש אלמנט גופני שלא עמדנו בו. כשהבנו שזה לא הולך לשום מקום, אז היינו צריכים ללכת עם קלף אחר, היום זה היה רז אדם, היינו צריכים להמציא את עצמנו מחדש. בשביל לנצח את מכבי תל אביב, אנחנו צריכים להיות טובים לאורך כל המשחק, עם כולם. זה שבמשחק הקודם לא היינו במיטבנו ובסוף נגמר לנו האוויר, היום עם כל מי שהיה על הספסל הצלחנו לחזור. באיזשהו שלב הפסקנו לנסות דברים ואתה הולך לדברים הבסיסיים, זה עוזר לשחקנים להוציא מעצמם יותר, הכל מאחורינו".

"אני לא רוצה להתחיל להשוות משחקים שמשוחקים באמצע מאי למשחקים ששוחקו באמצע פברואר. כל קבוצה עוברת הרבה דברים בתקופת הזמן הזאת, גם אנחנו עברו אצלנו דברים שפגעו בנו. זה לא הוגן. מה היה אז פחות חשוב, דברים קרו אחרת, סיטואציה הייתה שונה, אנחנו צריכים זמן מגרש ביחד כדי שכל מי שהיה חסר בחודשים האחרונים יוכל לחזור לכושר משחק. קיוויתי שאם ננצח את המשחק הזה אז נתקדם ממשחק למשחק, כמו נבחרת לאומית. זה שאיבדנו את ג'יימס היום תקע לנו מקל בגלגלים. כל אחד שנכנס נתן רוח מחויבת, אינטנסיבית ולא מוותרת. חבל שלא הצלחנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי