"אנחנו נפוצץ כל מה שזז ביום שני": קפלן מוכן למשחק ה-4 בסדרה

מאמן הפועל גלבוע/גליל לאחר התבוסה להפועל ירושלים: "זה פלייאוף וכולם צריכים לעשות התאמות". יותם הלפרין שעלה ל-1:2 ברבע הגמר: "נכווינו במשחק הראשון"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים החלה את סדרת רבע הגמר נגד הפועל גלבוע/גליל עם הפסד ביתי מאוד מפתיע, אבל בשני המשחקים האחרונים הצליחה להשכיח אותו לחלוטין. באמצע השבוע היא דרסה 61:96 בצפון והיום (שישי) הביסה בביתה כאשר ניצחה 60:87.

מי שנתנו את הטון במשחק היו הזרים של הפועל ירושלים, שהיו חמשת הקלעים המובילים של המקומיים: ג'יילן אדאמס קלע 16, קיי סי ריברס הוסיף 14, רטין אובאסוהן תרם 13 גם סולימאן בריימו וג'ון אגבונו עשו את שלהם עם 12 ו-9 נקודות בהתאמה.

מאמן הפועל ירושלים, יותם הלפרין
| דני מרון

המאמן יותם הלפרין לא הסתיר את שביעות רצונו בסיום ואמר: "אני שמח שניצחנו, זה קודם כול, כי זה שלב שאסור להפסיד בו. היו דקות שהיינו צריכים לשחק יותר טוב, היו נפילות הגנתיות וגם ההתקפה לא זרמה מספיק טוב, אבל קלענו 87 וספגנו 60 – על פניו זה נראה כמו אחלה משחק, אבל יש לי על מה לדבר עם השחקנים. אנחנו בעיצומה של סדרה ולא של רבע, חצי או משחק אחד. נכווינו במשחק הראשון ואני שמח שמצאנו את הדרך לנצח משחקים וכעת עלינו להמשיך להשתפר".

המפתח לניצחון והמתח על הפרקט: "אם אני לא טועה ספגנו 29 נקודות במחצית הראשונה וזה מה שניצח את המשחק. הגנה, הגנה והגנה, וכל השאר יהיה בסדר. שתי הקבוצות מאוד רוצות לנצח, זה נורמלי, כיף ומוסיף לאווירה. לפעמים בכדורסל גם האדרנלין והטראש טוק זה כיף, זה חלק מהעניין ורק צריך לדעת לשמור על זה בגבולות הטעם הספורטיבי".

גיא קפלן, מאמן הפועל גלבוע גליל
הזהיר מראש לקראת המשחק ביום שני. קפלן | דני מרון

מנגד, המאמן גיא קפלן סיפר בסיום על ההרחקה ברבע האחרון: "נשרקה עבירה טכנית שנייה נגד הספסל ולפי החוק זה המאמן שמורחק, אבל אני לא עשיתי משהו. זה פלייאוף ולא הבנו את השריקות, זה משחק פיזי שצריך לדעת להשתלט עליו. היינו לא פחות על הרצפה מאשר באוויר, השחקנים נתנו מאה אחוז ואין לי טענות. מה הכריע? נכנסנו לבעיית עבירות ויש לנו רוטציה קצרה".

שני ההפסדים בממוצע של 30 נקודות הפרש: "אי אפשר להשוות את המשחק הזה למשחק השני. היום הגבנו והיינו במשחק, אבל היו כמה ריצות שלא בשליטתנו. ביום שני ניפגש שוב וכדורסל לא יהיה שם, שיהיה ברור לכולם, זה יהיה מאוד אגרסיבי ופיזי. אנחנו נפוצץ כל מה שזז, זה פלייאוף וכולם צריכים לעשות את ההתאמות לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי