טימור לאוהדים: "נחזור חזקים יותר", ז'יז'יץ' יירשם להרצליה

עכשיו מחכים לבני הרצליה. אבי אבן | דני מרון

מכבי תל אביב עלתה לחצי גמר הפלייאוף על חשבון היריבה העירונית. דני פרנקו התרגש ודמע: "לא יודע מה הדמעות אומרות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה הערב (ראשון) 1:3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף על הפועל תל אביב עם 77:81 בדרייב אין. הצהובים עלו לחצי הגמר, שם יפגשו את בני הרצליה, שצלחה את הסדרה שלה עם 0:3 על הפועל חיפה. המשחק הראשון ייערך ביום חמישי הקרוב ביד אליהו.

בר טימור לקח את המיקרופון בסיום המשחק ואמר: "בשם כל השחקנים, תודה ענקית. אתם הקהל הכי טוב בארץ. נחזור יותר חזקים רק בשבילכם, נעשה דברים גדולים ביחד". אנטה ז'יז'יץ', שנפצע במשחק האחרון של העונה הסדירה מול הפועל חיפה, צפוי להירשם על חשבון ג'יילן ריינולדס לסדרה מול הרצליה.

אבי אבן מאמן מכבי תל אביב
עכשיו מחכים לבני הרצליה. אבי אבן | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אמר אחרי המשחק: "אני לא מתכנן מה אני הולך להגיד לשחקנים. אכנס לחדר ההלבשה. אין הרבה מה להגיד אחרי המשחק הזה. אני גאה במלחמה שנתנו בסדרה הזאת. היה קשה לנו לכפות על יתרון גדול של מכבי תל אביב בגלל העומק שלה. עברנו עונה עם הרבה תהפוכות, גם הימים האחרונים שיקפו את העונה כולה. היה חסר לנו קצת כדי לעשות משהו גדול. נצא לקיץ ואז נחשוב איך חוזרים בעונה הבאה ועושים עונה טובה יותר. אני לא יודע לסכם את ג'ייקובן בראון, ראיתם אותו מושך רגל, זה הקסם שבו. הוא איתנו ואני שמח שהוא איתנו. נבנה קבוצה שתדע לגבות את הימים הבעייתיים שהיו העונה. לא יודע מה הדמעות שלי מספרות".

מאמן הצהובים אבי אבן: "אחרי שהפסדנו את העבודה בבית, עכשיו הפנים קדימה. לא הגענו מספיק מוכנים למשחק הקודם, לא השחקנים ולא אני כמאמן הקבוצה. אנחנו צריכים ללמוד מזה, אבל זה היסטוריה. אני שמח שלמדנו מזה. היה משחק קשה באווירה קשה, אני שמח שעשינו את זה".