אבי אבן: "הגענו למאני של המאני טיים, סומך על השחקנים"

עדיין מאמין. אבי אבן | צילום מסך, צילום מסך

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק השלישי והמכריע מול הרצליה: "הוכחנו שכשהכסף על השולחן, אנחנו מתעלים. נשאיר הכול על המגרש כדי להגיע לגמר"

(גודל טקסט)
שחקני מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין, אנטה ז'יז'יץ', ג'ון דיברתולומאו מאוכזבים
הפסד הפעם שווה הדחה. ווילבקין וז'יז'יץ' מאוכזבים | ברני ארדוב

מכבי תל אביב תנסה לעלות מחר (רביעי, 21:00) לגמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל לעונת 2021/22 כשתארח למשחק השלישי והמכריע את בני הרצליה בסדרת חצי גמר הפלייאוף. אם הצהובים יפסידו בבית, הם יסיימו את העונה ללא אף הופעה בגמר מלבד גביע ווינר. במועדון מקווים כי יד אליהו יהיה מלא בהתמודדות.

רף הלחץ אצל מכבי עלה בימים האחרונים מאז התבוסה בהרצליה, אך בקבוצה עדיין מלאי ביטחון שהם יוכלו לחזור ליכולת ההגנתית שאפיינה אותה במשחק הראשון ולעצור את הקליעה של שחקני הקבוצה היריבה. הצהובים חזרו מאז המשחק על סימון ההגנה כדבר החשוב ביותר למשחק המכריע נגד הקבוצה מהשרון.

מי שאמור לקבל יותר דקות משחק הוא אנטה ז'יז'יץ'. הסנטר הקרואטי היה נראה פחות חלוד במשחק השני בסדרה, אך עדיין התקשה מול צ'ינאנו אונואקו. במכבי יודעים כי למרות ההתקדמות שלו, ז'יז'יץ' עדיין רחוק משיאו.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן
הרבה לחץ עליו. אבי אבן | דני מרון

אבי אבן התייחס למשחק המכריע ואמר: "משחק מספר 3 אצלנו בבית עם הקהל שלנו. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה. שיחקנו רע מאוד בהרצליה. נבוא כדי להגיב בבית שלנו ולנצח את המשחק. הגענו למאני של המאני טיים. אני שמח שהמשחק יהיה פה באולם שלנו, עם הקהל שלנו שהיה חלק מהדברים הטובים שהיו בשנה הזו, אני מאמין שנעשה את זה".

אבן הוסיף: "אני סומך על הקבוצה הזו. עם כל העליות והירידות שלנו. עדיין כשהכסף היה על השולחן, הגענו. אז אני סומך על הקבוצה ומאמין שנגיע הרבה יותר נחושים ואגרסיביים. גם השחקנים הבינו שזה לא עובד אחרת. נשאיר הכול על המגרש כדי להגיע לגמר".

על הבעיה בהתקפה: "אחד הדברים שעזרו לנו התקפית היו ההגנה. אם אנחנו סופגים 50 נקודות במחצית אז אנחנו לא יכולים לרוץ. דבר שני, אנחנו קולעים באחוזים פחות טובים. אני מאמין שפה בבית זה ישתנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי