עמית שרף דחה הצעה מפנרבחצ'ה – ויישאר בהפועל חולון

דימיטריס איטודיס וסטפנוס דדאס התעניינו באפשרות שעוזר מאמן הסגולים יצטרף אליהם בעונה הבאה במועדון הפאר הטורקי, אך הוא בחר להמשיך בתפקידו הנוכחי. אזלו הכרטיסים למשחק השני בסדרת הגמר נגד בני הרצליה

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון תחזור הערב (שני, 21:00) לגמר על אליפות המדינה בפעם השלישית בתולדותיה, והתפאורה תהיה שונה לחלוטין מאשר בהפעותיה הקודמות. כשניצחה את מכבי תל אביב ב-2008 וכשהפסידה לה ב-2018 זה היה במשחק אחד ולא בסדרה, והוא נערך ביד אליהו ולא באולם היובל.

בשל מגבלת המקומות בביתה של בני הרצליה, פחות מ-200 כרטיסים הועברו לרשות האורחים – והם יוקצו לטובת ארגון האוהדים "האחים הסגולים", שמוביל את גוש העידוד לאורך העונה כולה. בינתיים, אזלו בתוך זמן קצר כל הכרטיסים למשחק השני בסדרה, שייערך ביום חמישי בחולון.

התכנונים וההיערכות לעונה הבאה הושהו באופן טבעי לטובת ההתמקדות בגמר הפלייאוף, אבל דבר אחד בטוח: הצוות המקצועי שהוביל את הסגולים ימשיך במתכונתו הנוכחית. מתברר כי לא מדובר בשורה מובנת מאליה, לאור פנייה מפתיעה שקיבל עוזר המאמן עמית שרף מפנרבחצ'ה.

עמית שרף מאמן הפועל חולון
למרות ההצעה המפתה, ימשיך לעונה חמישית בחולון. עמית שרף | לירון מולדובן

מאמן צסק"א מוסקבה דימיטריס איטודיס ועוזרו, אקס חולון סטפנוס דדאס, הציעו לשרף לעבור איתם למועדון הטורקי – אך הוא דחה את הפנייה והחליט להישאר לעונה חמישית בתפקידו הנוכחי.

שרף (34) הובא לחולון על ידי דן שמיר ומודי מאור, ונשאר מאז כעוזרם של ארבעה מאמנים נוספים. בתקופתו של דדאס במועדון הוא הפך דומיננטי מאוד, ואף החליף אותו על הקווים עם חידוש ליגת הקורונה בקיץ 2020, כשהיווני לא חזר לישראל. השניים שומרים על יחסים קרובים עד היום.

צסק"א סיימה אתמול את העונה בהפסד ביתי דרמטי לזניט סנט פטרסבורג – שהפכה פיגור 3:1 לניצחון 3:4 וזכתה באליפות ליגת ה-VTB. המאמן היווני הודיע בסיום על פרידתו מהמועדון בתום שמונה עונות משותפות, ועוזרו שהצטרף אליו לפני חודשיים וחצי ימשיך איתו לפנרבחצ'ה. ההודעה הרשמית על מינוי השניים צפויה לצאת רק בתום גמר הפלייאוף הטורקי בין פנר לאנאדולו אפס, שייפתח מחר.