דיוויד בלאט חזר למכבי תל אביב כיו"ר הוועדה המקצועית

play
דיוויד בלאט עם יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי | אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב
המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ', עם דיוויד בלאט, אבי אבן 00:08

מאמן הקבוצה לשעבר מונה ליועץ מקצועי חיצוני, יעבוד בשיתוף פעולה עם הצוות המקצועי ויתרום מנסיונו וקשריו בענף: "נביא את האנשים שיעזרו למכבי לחזור למקום בו היא צריכה להיות"

(גודל טקסט)

דיוויד בלאט חזר למכבי תל אביב: מי שאימן את הקבוצה והצעיד אותה לזכייתה השישית והאחרונה ביורוליג, לפני שמונה שנים, מונה הערב (רביעי) ליושב ראש הוועדה המקצועית של המועדון וישמש כיועץ מקצועי חיצוני.

במסגרת תפקידו, בלאט בן ה-63 אמור להעניק מניסיונו גם להנהלת הקבוצה בהחלטותיה השונות, וגם לצוות המקצועי. הוועדה המקצועית של מכבי תל אביב מורכבת ממאמן הקבוצה, עמדה אותה ככל הנראה יאייש עודד קטש, המנהל הספורטיבי של המועדון ניקולה וויצי'ץ' והסקאוט הראשי אבי אבן, כשבלאט יעמוד בראש הוועדה וייתן את דעתו. למעשה, בלאט משמש בתפקיד הזה כיום גם בנבחרת קנדה, ובעבר מילא תפקיד דומה בניו יורק ניקס.

לוואלה! ספורט נודע כי בלאט היה בין הממליצים על מינויו של קטש למאמן מכבי תל אביב אם עסקת פסקואל לא יוצאת אל הפועל.

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ', עם דיוויד בלאט, אבי אבן
ראש הוועדה המקצועית. בלאט בין וויצ'יץ' לאבן | אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

"אני מאוד שמח ומאושר לחזור למכבי תל אביב", אמר דיוויד בלאט לאתר הרשמי של המועדון. "אני שמח להצטרף לניקולה וויצ'יץ', אבי אבן ולכל שאר הצוות המקצועי ומחכה בכיליון עיניים להתחיל לעבוד, למרות שכבר התחלנו, להגדיר ולהביא שחקנים ואנשים שיעזרו למכבי לחזור למקום בו היא צריכה להיות".

"אני חושב שעשינו צעד גדול מאוד בהבאתו של דיוויד בלאט בחזרה למועדון", הסביר יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. "דיוויד מכיר את מכבי תל אביב לא מהיום, זכה איתה ב-2014 באליפות אירופה, היה מאמן ב-NBA. הוא זכה בתארים רבים, היה מאמן נבחרת רוסיה והגיע איתה לתארים רבים. הוא מכיר שחקנים, מכיר את המבנים של קבוצות יורוליג כי גם אימן קבוצות בה. אני חושב שהתרומה שלו תהיה גדולה מאוד. הוא יעבוד ביחד עם כל הצוות המקצועי ויוביל אותנו להצלחות רבות. הוא חוזר הביתה".

מי שהביע אופטימיות גדולה בעקבות המינוי, הוא חניכו לשעבר של בלאט במכבי תל אביב, ריצ'רד הנדריקס. האחרון צייץ בטוויטר בתגובה למהלך: "החלטה חכמה מאוד של מכבי תל אביב. צפו להעפלה של הצהובים לפיינל פור".