הראל רינסקי חתם בהפועל גליל עליון: "בית לשחקן הישראלי"

שחקן הפועל גליל עליון, הראל רינסקי | אתר רשמי, הפועל גליל עליון

בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב הצטרף לקבוצה של ברק פלג אחרי שתי עונות בלאומית. יונתן אלון: "מאמין בנו שכאן הוא יקפוץ מדרגה". גם יהל מלמד הצטרף

(גודל טקסט)

הפועל גליל עליון צירפה היום (ראשון) את שחקן החיזוק השני שלה לעונה הקרובה, כשהחתימה לשנה את הראל רינסקי (20, 1.98). הגארד שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב מגיע אחרי שתי עונות בהפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית, כאשר בעונה האחרונה תרם 6.1 נקודות ב-17.6 דקות בממוצע למשחק.

"אני מתרגש להגיע לגליל, מקום שהוא בית לשחקן הישראלי, ומחכה כבר להתחיל לעבוד. יאללה גליל!", מסר רינסקי אחרי החתימה. המנהל המקצועי יונתן אלון הוסיף: "אני שמח ששחקן מוכשר עם הרבה פוטנציאל כמו הראל רינסקי מגיע אלינו, ומאמין בנו שכאן הוא יקפוץ מדרגה. אנחנו מתרגשים להתחיל לעבוד".

מאמן הפועל גליל עליון ברק פלג
עוד חיזוק ישראלי. ברק פלג | ברני ארדוב

המאמן ברק פלג ועוזרו אבישי גורדון ימשיכו לעונה נוספת, ועד כה הוחתם בקבוצה רועי הובר. הסגל הישראלי של הצפוניים עשוי בהחלט לעבור שינויים משמעותיים, שכן נמרוד לוי שנבחר לישראלי המצטיין בליגה בעונה האחרונה, וגבי צ'אצ'אשווילי שנבחר לתגלית העונה וישחק עם גולדן סטייט ווריירס בליגת הקיץ של ה-NBA, סומנו כמועמדים לקבוצות גדולות יותר בליגה.

בנוסף, חתם בקבוצה יהל מלמד, ששיחק בשנתיים האחרונות בעירוני רעננה מהלאומית. לאחר החתימה אמר: "אני שמח ומתרגש להגיע למועדון עם מסורת גדולה כמו של גליל ואני אעשה הכל כדי שהקבוצה תעמוד במטרות שלה לעונה הקרובה".