הפועל חולון תנסה להחתים את נמרוד לוי או ג'ייק כהן

play
נמרוד לוי, שחקן נבחרת ישראל | ברני ארדוב
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים 01:14

אחרי עזיבתם של רפי מנקו וגיא פניני, האלופה תרכיב מחדש את הקו הקדמי הישראלי שלה. עם לוי נוצר קשר, אך הוא בוחן אפשרות לצאת לחו"ל. כהן ממתין לתשובות ממכבי תל אביב. במקביל: ניב משגב מתקרב לחתימה על הארכת חוזה

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון הצליחה לשמור על המשכיות בסגל לאחר הזכייה באליפות המדינה, עם השארתם של ג'ו רגלנד וכריס ג'ונסון והחזרתו של סי.ג'יי האריס, אבל בכל הנוגע לגזרת הישראלים מצבה מורכב יותר. לצד פרדי בורדיון שנשאר, ניב משגב מתקרב לחתימה על הארכת חוזהו, ובקו הקדמי של הסגולים יבוצע שינוי משמעותי.

אחרי הפרידה מגיא פניני, הסגולים לא הצליחו להשאיר את רפי מנקו, וחזו מהצד כיצד גם המועמד הטבעי להחלפתו עוז בלייזר חותם בהפועל ירושלים. כעת הם ירכזו מאמץ בניסיון להחתים אחד משני שחקני הפנים המקומיים – נמרוד לוי או ג'ייק כהן.

ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב
מצהוב לסגול? ג'ייק כהן | אודי ציטיאט

עם לוי כבר נוצר קשר ראשוני, כשבמקביל הוא מנסה למצות את אפשרות היציאה לשחק באירופה. בעונה החולפת, כששיחק בהפועל גליל עליון, הוא היה מלך הסלים ומלך הריבאונדים בקרב הישראלים (12.9 נקודות ו-7.4 כדורים חוזרים).

שאלת כהן תיגזר רק בהתאם לתוצאות המגעים עם לוי, ולאחר שיתברר מה יעלה בגורלו במכבי תל אביב. הצהובים נמצאים במשא ומתן עם טי.ג'יי ליף, ואם יצרפו אותו, דרכו החוצה של שחקן הפנים הוותיק תיסלל. בליגת האלופות מחשיבים רק שחקני "Home grown" כמקומיים, כך שבורדיון יתפוס משבצת של זר. בחולון יצטרכו לבדוק לעומק את מעמדו של כהן, משום שמצד אחד הוא לא גדל בישראל – ומצד שני הוא משחק בנבחרת הלאומית כמקומי לכל דבר.