בלייזר אחרי המעבר לירושלים: "הראיתי שאני יכול להיות דומיננטי"

play
עוז בלייזר, שחקן נבחרת ישראל | ברני ארדוב
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים 01:14

הפורוורד שחתם לשנתיים התראיין ל-103FM: "חשוב שבונים פה על הישראלים, חובת ההוכחה עלינו". על דז'יקיץ': "להביא מאמן ברמתו זו הצהרה"

(גודל טקסט)

אחרי שנתיים במכבי תל אביב, עוז בלייזר שינה צבע ועבר מצהוב לאדום. הפורוורד של נבחרת ישראל חתם לשנתיים במדי הפועל ירושלים, ואחרי המעבר לבירה הוא התראיין ל-103FM ודיבר על הציפיות לקראת הגעתו לתחנה הבאה בקריירה.

"זה הרגיש לי כמו המקום הנכון לעשות את הצעד הבא, להוביל מועדון גדול ולהיות יותר משמעותי", אמר בלייזר בפתח דבריו, "הייתה לי שיחה מצוינת עם המאמן אלכסנדר דז'יקיץ', היה לי חיבור טוב איתו והסיטואציה הרגישה לי נכונה. הם רצו אותי מאוד, הם רצו שאני אגיע וזה היה מאוד משמעותי בשבילי. אני מחכה כבר להתחיל".

על היכולת האישית אמר בלייזר: "כמובן שתמיד אפשר להשתפר. אני עובד כל יום על הקליעה, תמיד אני חושב שיש לאן להשתפר ואני בטוח שאני אעשה את זה שם. אני בא בביטחון מלא בכך שארים את הקבוצה, זאת גם המטרה שלי – להוביל את הקבוצה להצלחות ולהיות משמעותי.

"לפי מה שדיברתי עם המאמן ועם גיא הראל, הם קודם כל בודקים את הישראלים הכי טובים שהם יכולים להביא ולפי זה יתאימו את הזרים. חשוב לראות שבונים פה על הישראלים, זה מראה על כוונות המועדון. כמובן שחובת ההוכחה היא עלינו הישראלים, להוביל ולתת את התפוקה הזאת. היחיד שאני יודע שכרגע חתום זה נועם דוברת, כל השאר אני לא יודע, בונים הכל מחדש. יש רוח חדשה, אנרגיה חדשה, יש רוח של שינוי".

"אני חושב שהראיתי שאני יכול להיות דומיננטי", הוסיף בלייזר, "אין ספק שאני בא בשביל להיות דומיננטי ולהוביל את הקבוצה. אני מחכה לזה, כמו שאמרתי – חובת ההוכחה היא עליי ואני רוצה את זה".

עוז בלייזר שחקן מכבי תל אביב
בירושלים בונים על הישראלים. בלייזר | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

על המאמן דז'יקיץ': "הוא סרבי, יש להם את האישיות שלהם, אבל דיברתי איתו והיה לי חיבור נהדר איתו. הוא מתאים לאופי שלי, הוא דורש הרבה מהשחקנים. אני חושב שזו גם הצהרה מבחינת המועדון להביא מאמן ברמה הזו. זו השיטה שיש לו והתפקיד שלנו לעשות את העבודה ולנצח".

"אני סומך על דז'יקיץ' שיש לו את הניסיון לדעת מה אנחנו צריכים כשחקנים והוא יבנה את הקבוצה הנכונה. אני חושב שיש שיטה מסוימת ובשביל זה הוא מביא את השחקנים שהוא מביא, זאת גם אחת הסיבות שאני הגעתי, כי אני מסכים עם השיטה הזאת. יהיה כיף, יהיה נחמד, לא קל, בטוח שיהיו רגעים קשים כמו לאחרונה אבל אני בטוח שתהיה עונה טובה. מגיע למועדון ולקהל".

אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים
בלייזר התחבר למאמן החדש. דז'יקיץ' | אודי ציטיאט

לקראת המשחקים הקרובים של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם סיפר בלייזר: "עושים את ההכנה שלנו, הכנה קצת לא רגילה כי כל אחד בא בזמן שונה בגלל העונות שהסתיימו. אני חושב שעשינו הכנה טובה, אין ספק ששני ההפסדים הקודמים קצת נתנו לנו ברקס אבל אני חושב שהחלום הזה תלוי בנו. אם נהיה מספיק מרוכזים ננצח את שני המשחקים האלו ונעשה צעד לקראת היסטוריה. זו יכולה להיות חוויה להיות חלק מזה. אני חושב שזה תלוי בכמה נהיה מפוקסים, אגרסיביים ונעמוד בעקרונות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי