השחקן שישלים את לורנזו בראון? מכבי תל אביב פנתה לווייד בולדווין

play
יוכל להשלים את בראון וגם לשחק במקומו? ווייד בולדווין בתל אביב | דני מרון
קטש הוצג: "צפויות חוויות מרגשות בהיכל בעונה הבאה" 01:42

כוכב באסקוניה, שהובא לפני שלוש שנים לאירופה על ידי דיוויד בלאט, עשוי להצטרף לסגל הנבנה בצהוב. במועדון מחפשים שחקן שיוכל להפוך לגארד המוביל, אך גם לגבות את הרכז החדש כמנהל משחק

(גודל טקסט)

לקראת צירופם הצפוי של לורנזו בראון וג'וש ניבו, נותרו למכבי תל אביב עוד שני חלקים חשובים ומהותיים להשלמת פאזל הזרים בבנייתה לעונה הקרובה – קומבו גארד ופאוור פורוורד מובילים. הצהובים סימנו מועמד מועדף לעמדת הגארד שישלים את בראון, וזהו ווייד בולדווין. הם אף פנו אליו בימים האחרונים.

בולדווין (26, 1.93) שיחק בעונה החולפת בבאסקוניה, וכיכב בשורותיה בעיקר מאז נבן ספאחיה החליף על הקווים את דושקו איבנוביץ'. תחת אימונו של הקרואטי הוא תרם 15.4 נקודות וחמישה אסיסטים למשחק ביורוליג, ודייק ב-38.4 אחוזים לשלוש.

שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו מול שחקן באסקוניה ווייד בולדווין
יוכל להשלים את בראון וגם לשחק במקומו? ווייד בולדווין בתל אביב | דני מרון

קודם לכן הוא שיחק תחת אנדראה טרינקיירי בבאיירן מינכן (15.3 נקודות וארבעה אסיסטים לערב) והמאמן שהביא אותו לאירופה היה יו"ר הוועדה המקצועית של מכבי, דיוויד בלאט, שהספיק להדריך אותו פעם אחת באולימפיאקוס בתחילת עונת 2019/20. קודם לכן, בולדווין נע במשך שלוש עונות בין ה-NBA לליגת הפיתוח, וצבר 62 הופעות בליגה הטובה בעולם.

מובן שמכבי תל אביב אינה הקבוצה היחידה שמעוניינת בבולדווין. באסקוניה, שהחליפה בינתיים את ספאחיה בז'ואן פניארויה, הגישה לו הצעה להישאר לעונה נוספת.

בתל אביב חשים כי מעבר לצורך בשחקן יוצר וסקורר, שישלים היטב את בראון, הם זקוקים לכזה שיוכל גם לגבות אותו כרכז. לכן, מועמדותו של דריל מייקון מפנאתינייקוס לא הוסרה, אך כרגע ירוכזו המאמצים בניסיון להנחית את בולדווין. ליוונים יש אופציה על מייקון, והם צריכים להודיע לו עד סוף החודש אם יממשו אותה.