שוכמן חתם לשנתיים בהפועל באר שבע: "יוסיף המון בזהות המתגבשת"

הגארד - פורוורד (1.91, 27) הגיע מהפועל אילת ויחזק את מצבת הישראלים של האדומים: "עם עבודה טובה ונכונה נחווה הרבה רגעים מיוחדים השנה". ליובין: "שילוב מושלם של תכונות ויכולות"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לעבות את מצבת הישראלים שלה לקראת העונה הבאה, והיום (רביעי) היא הודיעה כי חואקין שוכמן חתם על חוזה לשנתיים במועדון. הגארד-פורוורד ששיחק בעונה וחצי האחרונות בהפועל אילת מצטרף לקבוצה החדשה של ליאור ליובין וגיא קפלן, וינסה להחזיר אותה לפלייאוף אחרי שנעדרה ממנו בעונה החולפת.

שוכמן אמר לאחר החתימה: "מתרגש להצטרף למשפחת הפועל באר שבע, פגשתי אנשים נהדרים עם רצון ענק להצליח. אני בטוח שעם עבודה טובה ונכונה נחווה הרבה רגעים מיוחדים השנה".

מאמנו החדש ליאור ליובין הוסיף: "אני מאוד שמח שחואקין מצטרף אלינו. חואקין מביא איתו שילוב מושלם של תכונות ויכולות ואני בטוח שהוא יוסיף לנו המון בזהות המתגבשת וביכולות המקצועיות המגוונות שלו".

שחקן הפועל אילת חואקין שוכמן
חוזר ללבוש אדום. שוכמן | אתר רשמי, ליגת האלופות

השחקן (1.91, 27) בילה במשך רוב הקריירה שלו בהפועל גלבוע/גליל והפך לסמל ולקפטן שלה, אך בהמשך נדד בעקבות מאמנו אריאל בית הלחמי להפועל תל אביב ובהמשך לאילת. בעונה האחרונה בקבוצה הדרומית העמיד שוכמן ממוצעים של 9.6 נקודות, 5.6. ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

כעת הוא נפרד מבית הלחמי ומצטרף לסגל הישראלי שכולל בינתיים את שחקן נבחרת העתודה רועי פריצקי, שהגיע מאליצור נתניה, ואת נטע סגל ובן אייזנהארט שהאריכו חוזים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי