מכבי תל אביב החתימה את לורנזו בראון לשנתיים. ווייד בולדווין סיכם

play
לורנזו בראון, מכבי תל אביב | אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב
קטש הוצג: "צפויות חוויות מרגשות בהיכל בעונה הבאה" 01:42

כפי שפורסם בוואלה! ספורט: הגארד ששיחק בקאזאן עד המלחמה באוקראינה (31, 1.96) יוביל את הקו האחורי המתחדש של הצהובים. קטש: "אין לי ספק שירגיש נוח בשיטת המשחק שלנו". בולדווין יהיה הגארד הבכיר לצידו, ההכרזה על החתמת ג'וש ניבו צפויה מחר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בשינויים המאסיביים בסגל שלה והיום (רביעי) הצהובים הודיעו על ההחתמה השביעית הקיץ: לורנזו בראון, הרכז שהצטיין במדי קאזאן ביורוליג עד המלחמה באוקראינה, חתם לשנתיים בקבוצה של עודד קטש ויעבה את הקו האחורי אחרי העזיבה של סקוטי ווילבקין. בראון הוא המוחתם השביעי בצהוב אחרי שמוקדם יותר הקבוצה של עודד קטש צירפה את דארן היליארד, אוסטין הולינס, אלכס פויתרס, בונזי קולסון, רפי מנקו וגיא פניני. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

מי שצפוי להיות הגארד הבכיר לצידו של בראון, הוא ווייד בולדווין. בולדווין ששיחק בעונה שעברה בבאסקוניה קיבל הצעה להארכת חוזה מהקבוצה מויטוריה, אבל סירב לה וסיכם את תנאיו במכבי תל אביב. ג'וש ניבו צפוי להיות המוחתם הבא, וההכרזה על הצטרפותו צפויה להתרחש מחר.

"אני נרגש להצטרף למשפחת מכבי תל אביב", אמר לורנזו בראון לאחר החתימה, "אני מצפה להיות חלק מהמורשת שנבנתה במועדון ולשחק מול קהל האוהדים המופלא".

המאמן עודד קטש הוסיף: "לורנזו הוא שחקן קשוח, מנהיג ובעל יכולת מסירה מצוינת. יש לו קבלת החלטות טובה מאוד ואין לי ספק שהוא ירגיש בנוח בשיטת המשחק שלנו".

שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס מול שחקן קאזאן לורנזו בראון
ביקר בהיכל השנה. בראון מול אוואנס | דני מרון

בראון (31, 1.96) בוגר אוניברסיטת נורת' קרוליינה סטייט משנת 2013 נבחר במקום ה-52 בדראפט בשנת 2013 על ידי מינסוטה. הוא שיחק מעט בפילדלפיה בעונת 2013/14 ואת רוב העונה העביר בליגת הפיתוח. גם את עונתו השנייה העביר בין ליגת הפיתוח ל-NBA הפעם במינסוטה, וכך גם בעונת 2015/16 במדי פיניקס. בעונותיו הראשונות באירופה נכשל פעמיים בבדיקות רפואיות בוונציה ובקאזאן.

בראון יצא לראשונה מארצות הברית לשלושה חודשים בסוף שנת 2016 לסין, אך חזר בעונה שלאחר מכן ל-NBA לטורונטו, שיחק במקביל בליגת הפיתוח והיה ה-MVP של העונה. בעונת 2018/19 שיחק 26 משחקים במדי הרפטורס שזכו באליפות, אך שוחרר ואת העונה סיים בסין.

הוא הגיע לאירופה בקיץ 2019 כשחתם בכוכב האדום, ועונה לאחר מכן עבר לפנרבחצ'ה. את העונה העביר ביוניקס קאזאן אך עזב עם הפלישה הרוסית לאוקראינה. העונה ביורוליג בראון קלע 13.8 נקודות למשחק וחילק 6.1 אסיסטים, מקום שני במפעל אחרי ניק קלאתיס. אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה היו ביד אליהו, נגד מכבי תל אביב, אז הוביל את קאזאן לניצחון 74:85 כשקלע 26 נקודות, ליקט 6 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים. בראון מחזיק באזרחות ספרדית ועשוי לייצג את הנבחרת המקומית ביורובאסקט.

Investing.com נותנת החסות החדשה של מכבי תל אביב
| אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה היום על נותנת חסות רשמית חדשה – פלטפורמת המידע הפיננסי הגלובלית Investing.com. בהודעה נכתב: "במסגרת שיתוף הפעולה, מותג Investing.com יתנוסס על גב המדים הרשמיים של הקבוצה במשחקי הקבוצה בארץ ובחו"ל, וכן לוגו החברה יפורסם על גבי המגרש והסלים בהיכל מנורה מבטחים במשחקי מכבי. בין מכבי ו-Investing.com יתקיימו שיתופי פעולה מגוונים על גבי פלטפורמות הדיגיטל של המועדון באופן שמחבר וממנף את עולמות התוכן של שתי החברות".