מכבי תל אביב חתמה על שיתוף פעולה עם מכבי הוד השרון

שיתוף פעולה. שמעון מזרחי עם נציגי הוד השרון | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במסגרת ההסכם, הקבוצות הצעירות מהוד השרון ומתל אביב יקיימו במהלך העונה מפגשים של משחקי אימון ואימונים משותפים. שחקנים צעירים ממכבי תל אביב שיסיימו גיל נוער יחזקו את הקבוצה הבוגרת של נציגת הליגה הארצית

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיכמה על שיתוף פעולה מקצועי עם עמותת הכדורסל של מכבי הוד השרון. החל מהעונה שבפתח יפעלו מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל של הוד השרון בשיתוף פעולה ובהדרכת אנשי המקצוע של מכבי תל אביב.

בהסכם שנחתם בין יו"ר הוד השרון עופר סולומון והמנכ"ל אייל המי לבין יו"ר הצהובים שמעון מזרחי, ומנכ"ל מחלקת הנוער אלון בן זקן, סוכם על שיתוף פעולה נרחב בפן המקצועי ותרומה מהניסיון העשיר כדי לקדם את מועדון הכדורסל של הוד השרון.

מכבי תל אביב שמעון מזרחי
שיתוף פעולה. שמעון מזרחי עם נציגי הוד השרון | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במסגרת ההסכם, הקבוצות הצעירות מהוד השרון ומתל אביב יקיימו במהלך העונה מפגשים של משחקי אימון ואימונים משותפים. המנהל המקצועי של בית הספר לכדורסל של מכבי תל אביב ילווה את הצוות המקצועי של הוד השרון ויקיים במהלך העונה אימונים לדוגמא והשתלמויות מקצועיות לצוות האימון. נקבע כי מאמני הוד השרון ייקחו חלק בהשתלמויות המקצועיות שעורכת מכבי תל אביב כבר לפני פתיחת העונה למאמניה וכמובן גם באלה שיתקיימו במהלך העונה.

בנוסף, שחקנים צעירים ממכבי תל אביב שיסיימו גיל נוער יופנו לחיזוק הקבוצה הבוגרת של הוד השרון בליגה הארצית. שחקנים מצטיינים של הוד השרון יוכלו להתקדם ולעבור לשחק בקבוצות הצעירות המובילות של מכבי תל אביב.

"מדובר בשיתוף פעולה חשוב מאוד, עוד אחד משיתופי הפעולה הרבים שאנחנו מקיימים מחוץ לתל אביב", הסביר שמעון מזרחי. "הוד השרון זו עיר שמתפתחת בצעדי ענק עם אוכלוסיה צעירה שיש בה פוטנציאל עצום. זו אסטרטגיה של המועדון להשפיע על כדורסלנים צעירים ששייכים למשפחת מכבי בכל רחבי הארץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי