עוד חיזוק למחזיקת הגביע: הסנטר בירם פאיה חתם בבני הרצליה

שחקן הפנים הסנגלי חתם בשורות הקבוצה של אורן אהרוני לשלוש שנים עם אופציה להיפרדות. אהרוני: "יוכל לתרום לנו באירופה"

(גודל טקסט)

בני הרצליה ממשיכה לעבוד לקראת העונה הקרובה. מחזיקת הגביע, שתשתתף השנה גם בליגת האלופות של פיב"א, הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הסנטר בירם פאיה (22, 2.07 מטר) לשלוש עונות כשלקבוצה מהשרון אופציה להיפרדות מהשחקן. שיחק עד כה בג'ירונה בליגת המשנה בספרד ובליגת הפיתוח בארצות הברית.

בנוסף, היה פאיה השחקן המוביל של נבחרת סנגל עד גיל 18 אפשר השתתפה באליפות אפריקה ב-2018 בה נבחר לסנטר המצטיין של האליפות כשהוא מעמיד ממוצעים של 21.7 נקודות, 15.1 ריבאונדים ו-3.0 חסימות למשחק.

אורן אהרוני מאמן בני הרצליה
"חשוב להעמיק את הסגל". אהרוני | דני מרון

מאמן הקבוצה, אורן אהרוני אמר לאחר ההחתמה: "אנחנו הולכים לקראת עונה עם שתי מסגרות, שנתמודד בה עומס וגדלים שאנחנו אולי לא מכירים והיה לנו חשוב להעמיק את הסגל כדי לשמור על רמת תחרותיות ואימונים גבוהה. בירם יוכל לתת לנו דברים נוספים בליגת האלופות מבחינת סייז והגנה ויהיה מוכן לכל סיטואציה גם בליגה הישראלית כדי לעשות את המקסימום למען הצלחת הקבוצה העונה. הוא מבין את הסיטואציה שנכנס אליה, נלהב להוכיח את עצמו וזה בדיוק סוג השחקן שחיפשנו לתפקיד הזה. אנחנו מאמינים בפוטנציאל שלו וביכולת שלו להתקדם ולהתפתח".

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "עם ההשתתפות באירופה השנה היה ברור לנו שנצטרף להעמיק את הסגל, החלטנו לנצל את ההזדמנות הזאת ולהביא שחקן צעיר, על חוזה ארוך טווח שיוכל גם לעזור לנו השנה, לתת לנו כמה דברים שחסרים לנו כמו סייז, הגנה וריבאונד במסגרת האירופית, ובנוסף יש לו פוטנציאל להתפתח ולהיות גבוה מוביל בקבוצה בעתיד. בתור מי שנמצא במועדון למעלה מ-20 שנה בתפקידים שונים, אחד השחקנים האהובים עליי ששיחקו כאן הוא עוסמאן סיסה. בירם מאוד מזכיר לי אותו, גם הוא הגיע לפה בגיל צעיר, עם הרבה פוטנציאל והפך עם השנים להיות אחד הגבוהים הטובים בליגה. אנחנו ניתן לבירם את הכלים ללמוד, להתפתח בתוך המועדון בתקווה שנוכל גם לקצור את הפירות בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי