הפועל אילת השלימה את הסגל: ג'ארד טרל חזר לקדנציה שנייה

play
שב לאילת. טרל | דני מרון
גבי צ'אצ'אשווילי שחקן נבחרת ישראל 02:11

הגארד האמריקאי (27, 1.91), ששיחק שישה משחקים במדי הקבוצה הדרומית ב-2019 לפני שנפצע ושוחרר, שב לקבוצה של אריאל בית הלחמי לאחר שחתם על חוזה לעונה אחת

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

הפועל אילת השלימה את הסגל שלה לקראת העונה הבאה לאחר שהגארד האמריקאי ג'ארד טרל, ששיחק בקבוצה במהלך עונת 2019/20, שב לקדנציה שנייה וחתם על חוזה לעונה אחת. בקדנציה הראשונה טרל שוחרר מאילת אחרי שישה משחקים בלבד בשל פציעה טורדנית בידו, וכעת הוא ישלים את הקו האחורי של הקבוצה לצד סקוט מצ'אדו, עידו הראל ועמית גרשון.

טרל (27, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת רוד איילנד משנת 2018. הוא לא נבחר בדראפט באותה שנה אבל קיבל חוזה דו צדדי עם מינסוטה ושיחק 14 משחקים במדי הטימברוולבס. בספטמבר 2019 חתם בהפועל אילת של אריק אלפסי ז"ל, שיחק שישה משחקים עד שנפצע ורשם 14 נקודות בממוצע למשחק. חודש לאחר שחרורו עבר לדנייפרו האוקראינית במדיה שיחק עד ינואר 2022 אז עבר לטורק טלקום הטורקית 10 נקודות בממוצע בשבעה משחקים.

שחקן הפועל אילת, ג'ארד טרל
שב לאילת. טרל | דני מרון

הסגל של אריאל בית הלחמי כולל מלבד שחקני הקו האחורי גם את הפורוורדים קייסי פריית'ר, נתנאל ארצי, נייט גריימס נועם אביבי ואריק גריפין. בן קרטר שחתום בקבוצה לא צפוי לחזור לשחק לפני סוף חודש דצמבר כשהוא מתאושש עוד מהפציעה בברכו שהשביתה אותו מכל עונת 2021/22.