עודד קטש מחכה ללורנזו בראון: "היה לו אינטנסיבי וסוחף, ועכשיו יש ירידת מתח"

כמה דקות טובות הספיקו. מכבי תל אביב | לירון מולדובן

מכבי תל אביב שוב התקשתה אבל גברה על גלבוע גליל, קטש אומר שהרכז עשוי לשחק ביום חמישי מול חולון ומודה: פניני לא קלע, אבל סידר לנו ניצחון

(גודל טקסט)

זה הלך קשה, אבל בסופו של דבר מכבי תל אביב ניצחה הערב (שלישי) את גלבוע/גליל 75:85 בדרך לחצי גמר גביע ווינר. הצהובים חזרו מפיגור 11 ויפגשו את הפועל חולון במשחק הבא, שייערך ביום חמישי.

הצהובים, שהגיעו אחרי ניצחון בודד במסע ההכנה שלהם, המשיכו להיראות חלודים למשך פרקים ארוכים, עדיין ללא לורנזו בראון וגם ללא ג'וש ניבו ואוסטין הולינס שלא התלבשו. הקבוצה של רמי הדר ניצלה זאת כדי לברוח ליתרון בן 11 נקודות ברבע השני, לפני שבונזי קולסון (16 נקודות), ווייד בולדווין (15) ורומן סורקין (12) סגרו עניין והשלימו מהפך.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש: "ראינו את זה בא, שיחקנו מול קבוצה כמו שרמי (הדר) יודע לאמן, קבוצה אגרסיבית שיודעת מה שהיא עושה. זה היה מבחן בשבילנו, ניצחנו משחק שלא קלענו בו מבחוץ. לא היינו מספיק שקטים, הצליחו להוציא אותנו מהמשחק. כמו שקרה לנו נגד אנדולו עשינו את ההתאמות, בחצי השני ההגנה שלנו הייתה הרבה יותר טובה, התקפית שיחקנו יותר נכון. אני שמח על הניצחון.

"יש לנו שחקנים שקולעים טוב, אבל אנחנו לא משחקים מספיק טוב בשלב הזה כדי להגיע לאיכות זריקות מספיק טובה. אין הרבה שחקנים שקולעים 0 נקודות וגורמים לקבוצה לנצח כמו שגיא פניני עשה היום, בטח נגד גלבוע צריך את הסדר הזה. היינו חסרים את זה בחצי הראשון. זה צריך להיות הדיפולט שלנו, אנחנו צריכים לשחק עם האנרגיות האלה, אני שמח שזה בא משחקנים משמעותיים. צריכים לגבש זהות כזאת".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש
יש עוד הרבה עבודה, ומעט זמן. קטש | לירון מולדובן
שחקני מכבי תל אביב
כמה דקות טובות הספיקו. מכבי תל אביב | לירון מולדובן

האם לורנזו בראון ישחק בחמישי? "אני לא אתחייב מי ישחק, לורנזו יעבור את האימון מחר. מאוד יכול להיות שהוא ישחק בחמישי, נחליט על זה מחר. הוא שיחק תשעה משחקים ב-18 יום, יש מקומות שזה חצי עונה כמעט. לורנזו בגיל המתאים ויודע מה עובר עליו. מי שהיה באליפות אירופה, לי לא יצא לזכות ולהגיע לגמר, יודע שזה אינטנסיבי מאוד, סוחף, יש נפילת מתח ונצטרך להתמודד עם זה".

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני
תרומה חשובה. פניני | לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב דארן היליארד
| לירון מולדובן

רמי הדר: "היינו במשחק עד שנגמר לנו, אני לא אגיד הכוח, אבל ההשפעה של הפיזיות של הצד השני גרמה לנו לאבד רמת דיוק. בשש דקות האחרונות לא היינו שם וזה עלה לנו במשחק. יש עובדה שאני לא מתחבר אליה, הניצחון של מכבי הבולט היה בריבאונד ההתקפה, זה גרם לנו לנזק גדול.

"אנחנו קבוצה צעירה וחדשה, רמת התיאום והתקשורת לא מספיק טובה, כשאנחנו מגיעים לדקות האחרונות וצריכים לשלוט במהלכים היינו פחות טובים. יש לנו כיוון לעבודה, והצד השני של הכיוון של העבודה זה להיות יתר פיזיים בצד של הסגירה לריבאונד, שם נכשלנו בצורה קיצונית. זה השאיר את מכבי במשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי