בשישי: הפועל חיפה רוצה כרטיס לשלב הבתים ביורופקאפ

עמית שמחון, הפועל חיפה | ברני ארדוב

האדומים יפגשו את רילסקי הבולגרית בסמוקוב (20:00) בתקווה להעפיל לשלב הבתים אחרי שאשתקד נכשלו במשימה. גם במקרה של הפסד, לקבוצה של שרון דרוקר יש סיכוי טוב לתפוס כרטיס של לאקי לוזר לשלב הבתים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תנסה להעפיל מחר (שישי, 20:00) לשלב הבתים ביורופקאפ כשתפגוש בגמר המוקדמות את רילסקי ספורטיסט הבולגרית המארחת את אחד מארבעת טורנירי המוקדמות בעיר סמוקוב.

האדומים, שגברו בחצי הגמר על קטאייה הפינית 64:75 יוכלו להעפיל באחד משני דרכים לשלב הבתים. הדרך הראשונה, והקלה יותר, היא דרך ניצחון על הבולגרים. הדרך השנייה היא דרך אחד משלושה כרטיסים של לאקי לוזרס שנכנסו בעקבות עליית טופאש בורסה, מלאגה ובאקן ברס לשלב הבתים לאחר שהיו רשומים גם לשלב הבתים ביורופקאפ. הכרטיסים הללו יחולקו לפי הפרש הסלים הכללי של הקבוצות שיפסידו בגמר, כך שלחיפה יש אינטרס לשחק עד לסיום גם במצב של הפסד.

אם חיפה תצלח את שלב המוקדמות עם ניצחון היא תשחק בבית ב' של היורופקאפ ביחד עם גזיינטפ הטורקית, גמונדן האוסטרית ועוד קבוצה שתזכה בכרטיס של לאקי לוזר. שתי קבוצות נוספות שיזכו בכרטיסים של לאקי לוזר ישובצו לבתים אחרים – אחת לבית עם אורדאה מרומניה, קנגרוס מכלן הבלגית והמנצחת במשחק בין ליידן ההולנדית לשולה הצרפתית ונוספת לבית עם קרליסיהיים הגרמנית, וולנטרי מרומניה ונורשפינג משבדיה.

שרון דרוקר מאמן בני הרצליה
יצליחו להעפיל ליורופקאפ? שרון דרוקר | אודי ציטיאט

קבוצה ישראלית נוספת שמחכה בשלב הבתים של היורופקאפ היא הפועל גליל עליון שתשחק בבית אחד עם חמינץ ובאמברג מגרמניה וגולדן איגלס יילי מקוסובו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי