חיזוק משמעותי: מייקל בריסקר חתם בעירוני קרית אתא

play
מייקל בריסקר, הפועל גלבוע/גליל | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 20.10 05:17

הגארד (24, 1.85) שהצטיין בעונה שעברה במדי גלבוע/גליל בחר להיענות לחיזוריה של העולה החדשה ויחזק את הסגל של שרון אברהמי. התאמן לאחרונה במדי יוסטון רוקטס מה-NBA

(גודל טקסט)

מייקל בריסקר חתם עד לסיום העונה בשורות העולה החדשה לליגת העל עירוני קרית אתא. בריסקר שהיה מעוניין לצאת לאירופה ואף התאמן עם יוסטון רוקטס לפני מספר שבועות, נענה לבסוף לחיזוריה של הקבוצה הצפונית שרצתה אותו מאוד, והוא יעמוד לרשותו של המאמן שרון אברהמי.

בריסקר (24, 1.85), בנו של שחקן העבר מארק בריסקר, גדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה, שיחק בקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית במשך מספר עונות בהצלחה לפני שחתם על חוזה ארוך טווח במדי הפועל תל אביב. הקלע לא שיחק יותר מדי במדים האדומים לפני שהושאל למכבי חיפה במדיה שיחק שנתיים.

בקיץ שעבר בריסקר חתם במדי גלבוע/גליל והפך לאחד הישראלים הטובים בליגת העל כשהוא רושם 11.9 נקודות, 2.1 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. השחקן יצא מחוזהו הגלבוע בסיום העונה וכעת חתם בקרית אתא.

שחקן הפועל גלבוע גליל מייקל בריסקר
עבר למדים הלבנים-כחולים של קרית אתא. מייקל בריסקר | דני מרון

קרית אתא פתחה את העונה עם ניצחון מפתיע על בני הרצליה ובמחזור השני הובסה נגד מכבי תל אביב. הקבוצה תפגוש את הפועל באר שבע במסגרת המחזור השלישי ביום שני הקרוב (19:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי