הפועל תל אביב נחתה באנקרה, ג'ייקובן בראון נחוש לשחק

play
ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי
הפועל תל אביב הרשימה עם 86:100 על פריז באסקט ונותרה מושלמת בכל המסגרות 03:05

האדומים יפגשו את טורק טלקום החזקה (רביעי, 20:00, ספורט1), והגארד שפספס את הדרבי אמר לאנשי הקבוצה כי הוא מרגיש טוב יותר. צפוי לנוח בסוף השבוע נגד קרית אתא

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תמשיך את המסע האירופי שלה מחר (רביעי, 20:00, ספורט 1) כשתתארח באנקרה אצל טורק טלקום המקומית במסגרת המחזור השלישי ביורוקאפ. האדומים מדורגים במקום הראשון בבית עם שני ניצחונות משני משחקים ואילו הקבוצה הטורקית ניצחה משחק אחד והפסידה אחד. את הפועל ילוו למשחק כ-80 אוהדים.

הקבוצה של דני פרנקו המריאה אתמול בשעות הערב לאנקרה בסגל מלא כשההערכה בקבוצה היא שג'ייקובן בראון שנעדר מהדרבי בגמר גביע ווינר ישחק בטורקיה. בראון אמר לאנשי הקבוצה כי הכאבים בקרסול שלו לא משמעותיים וכי הוא מעוניין לשחק גם אם לא יהיה כשיר במאה אחוז. בהפועל צפויים להעניק לו מנוחה נוספת בליגה השבוע במשחק בקרית אתא.

בקבוצה יערכו היום את האימון המסכם לקראת ההתמודדות נגד אחת הקבוצות החזקות בבית, כשבהפועל יודעים שעליהם לשלוט בקצב המשחק ולפתוח טוב בהרבה ממה שפתחו בניצחון על פריז ובהפסד בדרבי כדי לא להיכנס לבור משמעותי.

פרנקו אמר לקראת המשחק: "אחרי שני ניצחונות, אנחנו מצפים לאתגר הבא. מעריכים את טורק טלקום ובמקביל יודעים שיש לנו קבוצה טובה. נרצה לעמוד במפתחות מרכזיים שהצבנו לעצמנו, אם נעשה זאת – נוכל להיות בעמדה של ניצחון. אנחנו אחרי הפסד בזירה המקומית ונצטרך להתרכז במהרה באתגר שלפנינו".

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון
לא רוצה לוותר על המשחק. בראון | קובי אליהו

טורק טלקום אנקרה פתחה את העונה עם שני הפסדים בשלושת המשחקים הרשמיים הראשונים שלה – לבורסהספור בליגה ובהפתעה גדולה לפאריז בבית. מאז הצליחה הקבוצה להתייצב ולנצח שלושה משחקים, כולל משחק קשה מאוד בהמבורג בשבוע שעבר, והיא מדורגת בצמרת הליגה הטורקית עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים.

השם המוכר ביותר לאנשי הפועל תל אביב בקבוצה הטורקית הוא טייריק ג'ונס, ששיחק בהפועל במהלך עונת 2019/20. הסנטר האמריקאי רושם עד כה בליגה המקומית 18 נקודות ו-9 ריבאונדים למשחק. עוד שחקן ששיחק בליגת העל הוא נייט ססטינה שהיה בעונה שעברה בהפועל חולון. את מצבת הזרים משלימים הרכז הנהדר טוני טיילור עם 13 נקודות ו-6 אסיסטים, הגארד ג'ריאן גראנט ששיחק בעונה שעברה במילאנו עם 16.8 נקודות ו-7 אסיסטים והפורוורד הצרפתי אקסל בוטיי עם 18.5 נקודות למשחק עד כה.