בהפועל תל אביב יודעים: "זו שעת המבחן שלנו". בראון ינוח בליגה?

play
ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי
גינת הצטיין, אבל זה לא הספיק להפועל תל אביב שהובסה באנקרה 02:26

האדומים יצאו בתחושות רעות מההפסד בטורקיה, ומקווים להתאושש במהירות מהשבוע המאכזב. ג'ייקובן בראון עשוי להיעדר נגד קרית אתא

(גודל טקסט)

אכזבה בהפועל תל אביב אחרי הפסד הבכורה של הקבוצה ביורוקאפ אמש (רביעי) 89:77 לטורק טלקום אנקרה בבירת טורקיה. האדומים אמנם נשארים בצמרת המפעל עם שני ניצחונות והפסד אחד, אך רושמים הפסד שני תוך שבוע אחד, אחרי שביום ראשון הפסידו בגמר גביע ווינר למכבי תל אביב.

הקבוצה של דני פרנקו הייתה טובה בחמש דקות הראשונות של המשחק, הוליכה בהפרש של 8 נקודות, אלא שאז הפסיקה לשחק, ומהר מאוד נקלעה לפיגור דו ספרתי אותו סחבה למשך כמעט 25 דקות. האדומים נלחמו במחצית השנייה לא לתת להפרש להגיע למונחים של תבוסה ואף ניצחו אותה בסיכום הכללי. ג'ורדן מקיי הוביל את קלעי הפועל עם 21 נקודות, תומר גינת הוסיף 20 ו-7 ריבאונדים ובצד השני של ההופעה רשם ג'ייקובן בראון משחק חלש עם 2 נקודות ושתי זריקות מהשדה בלבד.

"עם האנרגיות שהיינו בהן, ברמת הריכוז ששיחקנו בה, לא היה לנו סיכוי מול קבוצה כל כך טובה", סיפרו במועדון אמש, "כדי להגיע כאן למשחק תחרותי ולנצח, צריך להיות בפוקוס ולבוא לשחק כמו שצריך. פתחנו טוב אבל נעלמנו מהר מאוד, ולא באמת סיכנו אותם אחרי זה. עכשיו זו שעת המבחן שלנו, לדעת להתאושש משבוע כזה ולחזור למסלול הניצחונות מהר".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו
איך הקבוצה תתאושש? דני פרנקו | קובי אליהו

האדומים ישובו לישראל במהלך היום ויחלו ממחר בהכנות לקראת משחק הליגה נגד עירוני קרית אתא. למרות שהעמותה המנהלת את הקבוצה אישרה מהלך של מעבר לחמישה זרים, בהפועל לא צפויים לעבור לכך לפני שיגייסו מספיק כסף, ולכן במשחק הליגה בצפון עדיין תופיע הקבוצה עם ארבעה זרים. ג'ייקובן בראון עשוי לקבל מנוחה שוב על מנת שיהיה מוכן למשחק היורוקאפ נגד טרנטו ברביעי בכשירות מלאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי