דני פרנקו: "לא משחק יפה לעין, שמח שניצחנו אותו"

play
בלתי מנוצח. פרנקו | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 6.11 06:24

מאמן הפועל תל אביב הסתכל על חצי הכוס המלאה בניצחון 81:86 על הפועל גלבוע/גליל: "נרצה להמשיך מאותה נקודה, לג'ייקובן חוקים משלו". רמי הדר: "חבל, אבל מרגישים את ההתקדמות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ניצחה הערב (ראשון) את הפועל גלבוע/גליל 81:86 ונותרה מושלמת יחד עם יריבתה העירונית. האדומים אמנם התקשו לקראת הסיום כשקבוצתו של רמי הדר הצליחה לצמצם את ההפרש, אבל הניצחון בסוף היה של דני פרנקו ושחקניו.

מאמן התל אביבית התייחס בסיום לתצוגה של שחקניו: "זה היה משחק כזה ידוע מראש אחרי לוז צפוף, לפני היציאה לפגרה של הנבחרת. יש לנו זרים שנוסעים הביתה לראות את המשפחה. המשחקים האלה שרגע לפני הפגרה, קשה לשמור בהם על פוקוס, היום זה לא היה משחק הכדורסל הכי יפה לעין, אבל אני שמח שניצחנו אותו. במחצית הראשונה עשינו עבודה טובה הגנתית, גם בסגירה לריבאונד, היינו אגרסיבים, זה השאיר את גלבוע על 29 נקודות. המחצית השנייה הייתה מסוכנת, גלבוע עשתה מה שהיא עשתה, לקחה הרבה ריבאונד בהתקפה, הגיעו להרבה מצבים טובים לשלוש. אני שמח שניצחנו את המשחק הזה, כולם יחזרו הביתה עד לסוף השבוע ונרצה להמשיך מאותה נקודה".

"כשזה הולך למשחק צמוד, יש לנו הרבה שחקנים שאני יכול ללכת אליהם", הוסיף פרנקו, "התחושה הייתה שאנחנו צריכים 2-3 עצירות ולעשות את הריצה שלנו ועוד ריצה אחת תספיק. כל פעם שברחנו הם חזרו, היינו צריכים לייצר עוד ריצה אחת".

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב
ירד ממנו לחץ. ג'ייקובן בראון | דני מרון

המאמן הסביר את החשיבות של ג'ייקובן בראון בקבוצה ועל הכימיה שלו עם השחקנים: "התפקיד שלי זה לשים סביב ג'ייקובן אנשים שיכולים להעניש שההגנה תתכווץ אליו. יש לו את אקסביאר ובר, ג'יילן ותומר, הרבה אנשים שקולעים עונשין טוב, במידה שהוא מחליט שהוא רוצה למצוא אותם. הכדור היה אצלו בידיים במהלכים האחרונים, אבל הכדור צריך להיות אצלו. התפקיד שלי זה לשים סביבו אנשים שיורידו ממנו את הלחץ. הוא סומך עליהם מאוד, והאנשים סביבו היו בעניין. לג'ייקובן חוקים משלו. לא ישנתי טוב בלילה כי הוא לא סיים את האימון אתמול, הייתי צריך לקחת הימור לפני שבע בערב את מי אני רושם. בגלל שידעתי איך המשחקים האלה לפני פגרה, החלטתי שאני רושם אותו יהיה מה שיהיה. היה חשש שיש לו פציעה חוזרת מהפציעה שהשביתה אותו בעונה שעברה, זה הוסר, שיחרר ממנו לחץ מסוים. עוד נצטרך לנצח משחקים בלעדיו, גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח".

מאמן הפועל באר שבע בכדורסל רמי הדר
התאכזב, אך אופטימי להמשך. רמי הדר | ברני ארדוב

מאמן גלבוע/גליל, רמי הדר, הביע את אכזבתו על התוצאה: "לקח לנו זמן להיכנס למשחק, הרבע הראשון היה רע מאוד, סחבנו את ההפרש הזה כל המשחק. הורדנו עד נקודה ולא הצלחנו יותר מזה. עשינו שלושה רבעים לא רעים, בחצי השני במיוחד בצד ההתקפי. התגבשנו הגנתית ברבע השני, קל להתפרק פה, הצלחנו לעבור את זה. זה לא מנחם, התקרבנו לרמה שהיינו צריכים לקחת את זה. אנחנו קבוצה פחות מוכשרת מהפועל, וגם היום הם שיחקו טוב מאיתנו, אבל בסיטואציה היום, היינו צריכים עוד שתי פעולות טובות, זה חבל. אני מרגיש התקדמות, אני צריך את כל השחקנים בריאים כדי לשחק את ההגנה כמו שאני רוצה. זה משפיע על היכולת שלנו ללחוץ, לתרום עבירות, אני מרגיש גרף שיפור, מקווה שזה יבוא לידי ביטוי אחרי הפגרה".

רכז האורחת, ג'וש פרקינס, על ההפסד: "נלחמנו, ברור שהיינו קצת קצרים, אבל נשארנו ביחד, הקשבנו למאמנים ונלחמנו. לא היינו טובים כמו שיכולנו, אני שמח זה צעד קדימה. זה הכל היה תלוי בביצוע שלנו, במחצית השנייה קלענו את הזריקות שלנו, הגענו לזריקות שרצינו וקלענו אותם. לא הייתה סיבה מיוחדת ליכולת שלנו, רצינו לנצח ושיחקנו חזק מאוד עד הסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי