רפי מנקו: "לא יכולים להרשות שמה שקרה נגד באסוקניה יחזור"

play
שחקן מכבי תל אביב רפי מנקו | דני מרון
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11 06:36

מכבי תל אביב דילגה מעל הפועל אילת והתפנתה לחשוב על ברצלונה: "יריבה חזקה, אבל בבית שלנו הכול אפשרי". מרטין עשוי לשוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמרה על מאזן מושלם בליגת העל כשהביסה אמש (ראשון) את הפועל אילת 74:96 בחוץ. הקבוצה של עודד קטש שמה את ההפסד הקשה לבאסקוניה מאחוריה, וניצחה בצורה קלה ובטוחה למרות ששני הגארדים המובילים שלה, ווייד בולדווין ולורנזו בראון, קיבלו מנוחה ולא שותפו בהתמודדות.

כמו במשחק נגד הפועל חולון, גם הפעם שיתף קטש את כל שחקני הסגל שלו, כשארבעה שחקנים משחקים קצת יותר מ-20 דקות, וכל היתר משחקים בין 13 ל-19 דקות. ג'ייק כהן הוביל את קלעי הקבוצה עם 14 נקודות, רפי מנקו צבר 11 והוסיף 5 ריבאונדים. "בחצי הראשון לא שיחקנו מספיק טוב ברמה ההגנתית, גם אם התקפית קלענו כי אנחנו קבוצה מוכשרת. אני שמח שבחצי השני הוצאנו את זה לפועל", סיכם מנקו את המשחק.

שחקן מכבי תל אביב ג'רל מרטין
חוזר לאיתנו. מרטין | דני מרון

הצהובים יחלו מחר בהכנות לקראת המשחק נגד ברצלונה ביום חמישי הקרוב בהיכל מנורה. במכבי צפויים לקבל את ג'רל מרטין בחזרה לסגל, אחרי שנעדר מהתבוסה לבאסקוניה בשל פציעה, ואילו מנגד יפתח זיו ורפי מנקו ישוחררו למשחקי נבחרת ישראל. "באנו אחרי משחק כואב מול באסקוניה, זה משהו שאנחנו כמכבי לא יכולים להרשות שיקרה", סיפר מנקו, "אני שמח שחזרנו קצת לקצב. ביום חמישי יש לנו משחק מול קבוצה ברמה הרבה יותר גבוהה, אבל בבית עם הקהל שלנו הכול אפשרי ונבוא לנצח את המשחק".