ג'ייקובן בראון: "קשה לי להיות רחוק מהילדים כל כך הרבה זמן"

play
ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11 06:36

הפועל תל אביב נשארה מושלמת בליגת העל אחרי ניצחון קשה על גלבוע/גליל. הגארד שבדיקות הברך שלו יצאו תקינות, יפגוש את משפחתו בפגרה: "הפייסטיים לא מספיק כדי להיות אבא"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שמרה אמש (ראשון) על מאזן מושלם בליגת העל בתום ארבעה משחקים כשגברה בביתה 81:86 על הפועל גלבוע/גליל. הקבוצה של דני פרנקו יוצאת לפגרת הנבחרת כשהיא צמודה למכבי תל אביב בראשות הטבלה, והמשחק הבא שלה הוא הדרבי התל אביבי בעוד פחות משבועיים.

על אף הבדלי הרמות על הנייר, בהפועל ציפו למשחק קשה נגד גלבוע. בקבוצה רשמו את ג'ייקובן בראון למשחק למרות שלא השלים את האימון המסכם, אך הגארד הבטיח לצוות המקצועי וההנהלה שיוכל לשחק וכך עשה. בראון עבר סדרת בדיקות בברך שכואבת לו בתקופה האחרונה, והן חזרו תקינות. לבסוף הוא עלה למגרש והוביל את הקבוצה ברבע האחרון לניצחון כשהוא קולע 21 נקודות. "אני אהיה בסדר, הכל יצא בסדר, אני יוצא לחופש ואני בסדר", סיפר בראון על מצבו.

הפועל הוליכה כבר ביתרון 15 במהלך הרבע השני לפני שגלבוע החלה לחזור והורידה את ההפרש עד לנקודה אחת ברבע האחרון. "זו השיטה של רמי (הדר מאמן גלבוע, א.ש), ידענו שזה יהיה משחק מכוער, אנחנו צריכים למצוא את הדרך לנצח משחקים גם בערבים כאלה", אמר בראון, "ידענו לקלוע את הזריקות הגדולות, לעשות את העצירות הגדולות, לקלוע עונשין. צריך לתת להם קרדיט, שיחקו את המשחק שלהם, עברנו את המבחן, זה כל מה שחשוב".

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב
זמן טוב לפגרה. בראון | דני מרון

ארבעה משחקני הקבוצה – תומר גינת, אדם אריאל, בר טימור ועידן זלמנסון, יתייצבו היום לאימון נבחרת ישראל לקראת החלון החמישי במוקדמות גביע העולם, ואילו שלושה מהזרים של הקבוצה – בראון, אקסבייר מנפורד וג'יילן הורד ימריאו לבתיהם ויחזרו לישראל לקראת סוף השבוע.

"אני צריך את הימים של החופש, לנשק את הילדים שלי, ליהנות מהחיים, לחייך", אמר בראון, "זה קשה להיות רחוק מהם כל כך הרבה זמן, אני חי מעבר לים 9 שנים וככל שאני מתבגר, זה יותר קשה. הפייסטיים לא מספיק כדי להיות אבא. אני צריך את הזמן איתם. ברור שאני רוצה לשמח אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי