שני בליגת העל: משחקי תחתית חמים בדרום ובצפון

play
בגלבוע/גליל רוצים לשפר את היכולת המאכזבת | לירון מולדובן
על הדשא, ביציע ומחוץ לאצטדיון: מרוקו חגגה ניצחון ענק על בלגיה 00:44

המחזור השביעי בליגת העל: הפועל אילת תחפש ניצחון ליגה שלישי על חשבון הפועל באר שבע (18:45). עירוני קרית אתא רוצה להמשיך ולהיראות טוב בביתה נגד הפועל גלבוע/גליל (20:45)

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השביעי בליגת העל יימשכו מחר (שני) עם שני משחקי תחתית. במשחק חם בדרום תרצה הפועל אילת לעלות קצת מעל החבורה שמרכיבה את התחתית כשתארח את הפועל באר שבע. בצפון תקווה עירוני קרית אתא לשמור על מאזן ביתי טוב במשחק נגד גלבוע/גליל של רמי הדר.

שחקני הפועל אילת טרן פאטוויי, עמית גרשון, נייט גריימס
מתאוששת מפתיחת העונה הקשה. הפועל אילת | לירון מולדובן

הפועל אילת – הפועל באר שבע (18:45)

בהפועל אילת חיכו מפתיחת העונה להגעה של רכז ובעל בית, וכשהגיע מאנו לקונט לקבוצה התוצאה המיידית הייתה שינוי בכל המדדים לטובה, וניצחון חוץ משמעותי על הפועל גלבוע/גליל. בקבוצה מרוצים מאוד מהרכז הבלגי וגם מהשילוב של שחקן הפנים די ג'יי פנדרברק, והציפייה כעת במועדון היא להתחיל ולהתקדם ולצאת מהמצב הקשה אליו נקלעו בפתיחת העונה בשל לוח משחקים קשה ומכת פציעות. באילת יודעים שהמשחק נגד באר היא הזדמנות גדולה לעשות עוד צעד בדרך למרכז הטבלה ומאמינים שהשחקנים יגיעו בדריכות שיא.

הניצחון המפתיע בהרצליה נתן להפועל באר שבע מעט אוויר בתחתית, והקבוצה של ליאור ליובין יוצאת לאילת במטרה להמשיך במומנטום, ולשנות את פתיחת העונה הלא טובה שלה. גרג וויטינגטון היה רחוק משיאו מבחינת צבירת נקודות, אך ביחד עם בן מור רשמו השניים 24 ריבאונדים כשאת מלאכת צבירת הנקודות השאירו לגארדים דיוויד אפינו וקאליל אחמד המוכשרים. בבאר שבע מאמינים בסגל הנוכחי ומקווים להמשך המגמה.

מאמן עירוני קרית אתא שרון אברהמי
משחק משמעותי בשביל הסיכוי להשתתף בגביע. אברהמי | אודי ציטיאט

עירוני קרית אתא – הפועל גלבוע/גליל (20:45)

הקבוצה של שרון אברהמי רשמה בשבוע שעבר את ניצחון הליגה השני שלה העונה כשהביסה בצורה משכנעת את הפועל חיפה. בינתיים קרית אתא נראית כמו קבוצה די ביתית, כשמלבד הפסד להפועל תל אביב החזקה, היא הצליחה לגבור על הקבוצות שנראות בליגה שלה, ובצורה די נוחה. בקבוצה יודעים שאם הם רוצים להפתיע ולקחת את המקום לרבע גמר הגביע בתום הסיבוב הראשון, המשחק נגד גלבוע/גליל הוא משמעותי מאוד.

ההפסד הביתי להפועל אילת איכזב את אנשי גלבוע/גליל שציפו לפתוח פער על המקום האחרון, והקבוצה נמצאת בתחתית הלוהטת. גם השינוי שביצעה גלבוע עם הבאתו של צ'אד בראון במקומו של ג'ושוע פאטון עוד לא הוכיח את עצמו, ובקבוצה מקווים שעם חזרתו הצפויה של לונדון פרנטס מפציעה ארוכה הם יראו טוב בהרבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי