הפועל ירושלים הודיעה: נועם דוברת הפצוע גמר את העונה

נועם דוברת, שחקן הפועל ירושלים | ברני ארדוב

הגארד הישראלי שנפצע מול באקן ברס יעבור ניתוח בעקבות הפגיעה בברך. מחמאות לספידי סמית': "יש לו מסירות שאתה לא יודע מאיפה הוא מביא אותן"

(גודל טקסט)

זה הלך קשה יותר מהמצופה, אבל הפועל ירושלים רשמה אמש (רביעי) את ניצחונה השביעי ברציפות וגברה על באקן ברס 80:89. היא עומדת כעת על מאזן 1:3 בליגת האלופות, ומחזיקה בראשות הבית בצוותא עם לודוויגסבורג (שמקדימה אותו בזכות ניצחון החוץ בארנה). בעוד שבועיים ייצאו האדומים לגרמניה כדי להיאבק באופן ישיר על הכרטיס האוטומטי לטופ 16.

על האווירה העיבה פציעתו של נועם דוברת, שלצערם של האדומים לא ישוב לשחק העונה. הגארד הישראלי עבר סדרה של בדיקות שבסופן התברר שהוא סובל מפגיעת ברך מורכבת שדורשת ניתוח. עוד לפני שהתבררה באופן סופי חומרת הפציעה, זאק הנקינס "התפלל בשביל חברו לקבוצה": "עברתי מניתוח לניתוח בשנתיים האחרונות, ואני מבין במה מדובר. זה הדבר הכי קשה שיכול להיות".

נועם דוברת שחקן הפועל ירושלים
גמר את העונה. דוברת | ברני ארדוב

הנקינס הופיע עם מסיכה לפניו, בשל שבר באף שספג בניצחון בתחילת השבוע על מכבי תל אביב, ובמהלך המשחק אתמול נחבל שוב. זה לא הפריע לו להגיע ל-22 נקודות (למרות 4 מ-11 מהעונשין) ותשעה ריבאונדים. "יש לנו עוד המון דרכים להשתפר, ואנחנו סובלים מעליות וירידות, אבל הרמה שלנו גבוהה מאוד", ניתח הסנטר. "אני לא צריך לעשות הרבה חוץ מלתפוס את הכדור בצבע ולקלוע… בקבוצה הזאת אין אגו. עברנו אתגר משמעותי, אבל אנחנו מסוגלים ליותר".

האמריקאי פירגן גם לספידי סמית', שחילק 14 אסיסטים – ואחד מהם הגיע אליו באליהופ נוצץ במיוחד. "הוא אחד משני הרכזים הכי טובים ששיחקתי איתם. יש לו מסירות שאתה לא רואה בכלל מאיפה הן באות", טען, אך סירב לנקוב בשמו של הרכז השני שאליו התכוון.

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' נהנה ממשחק ההקרבה של שחקניו. "זאק שיחק עם אף שבור, ספידי עלה לשחק עם חום גבוה, גם אור קורנליוס פצוע. אני יודע שהיו תגובות לכך שאמרתי לפני המשחק שזו יריבה קשה. צחקו עליי, אמרו שאני לא יודע על מה אני מדבר. הייתי רוצה שנלחץ ונשמור על הכדור בצורה טובה יותר".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן