כדורסלנית השנה שי דורון: "הפרס הכי מגניב"

שי דורון. כבוד גדול
שי דורון. כבוד גדול | צילום: לירון מולדובן, מנהלת ליגת הנשים

קפטנית אשדוד: "מדהים לראות עד כמה מעריכים את העבודה הקשה שלי"

(גודל טקסט)

קפטנית מכבי אשדוד ונבחרת ישראל, שי דורון, (30, 1.75 מ') הוכתרה לכדורסלנית השנה ב-2015 בערב הכתרת ספורטאי השנה שהתקיים באולם "הבימה" בתל-אביב. שעות ספורות לאחר שזכתה בתואר, היא סיפרה על השנה שחלפה, על האכזבות האישיות שלה ועל המטרות לקראת השנה הנכנסת.

האזינו לשמעון כספי: "צרחתי בלילה שעומרי שיחק נגד גולדן סטייט

 

שי, הסיכום שלך לשנת 2015.

 

"וואו. כשאני מסתכלת לאחור על השנה האחרונה התחושה היא בעיקר של פספוס. הרגשתי במהלך העונה שעברה עם אשדוד פשוט נהדר. האמנתי שאנחנו הקבוצה הכי טובה באירופה, ובפועל היינו מרחק פסיעה או שתיים מלקחת את היורוקאפ. זה נורא מבאס כשאתה לא מצליח לעמוד במטרות שלך, על אחת כמה וכמה כשמדובר בקבוצה כל כך טובה כפי שהייתה לנו באשדוד בעונה שעברה. לקחנו אליפות שזה דבר מדהים, אבל בכל זאת נשארתי עם טעם חמוץ. נדיר שאתה מרגיש במהלך עונה שאתה מסוגל ללכת עד הסוף, כולל באירופה. מבחינתי זה פספוס גדול".

 

דורון הוסיפה: "באופן אישי, אני חושבת שזו הייתה דווקא אחת מהשנים הפחות טובות שלי בקריירה. למעשה, אני עדיין סובלת מפציעה בכף הרגל מאז דצמבר 2014 שהשביתה אותי לתקופה של כמה חודשים. בקיץ עברתי ניתוח ומאז אני מנסה לאט לאט להחזיר את עצמי לכושר. אני עדיין לא בריאה במאה אחוז אבל מנסה להיכנס לעונה הזו במקסימום אנרגיות ולהשתפר תוך כדי תנועה".

 

ובכל זאת, תואר כדורסלנית השנה הוא לא דבר שהולך ברגל.

 

"זה בעיקר כבוד גדול לדעת עד כמה אנשים מעריכים את העבודה הקשה. זה הפרס הכי מגניב שקיבלתי בכל הקריירה, ואני שוב מודה לכל מי שבחר בי. זה ממש לא מובן מאליו".

 

התייחסותך לפרסום בנושא טיפאני ג'קסון, חברה קרובה שלך ושחקנית אשדוד אשתקד שחלתה בסרטן השד.

 

"טיפאני היא חברת אמת שלי. אנחנו מכירות מהתיכון, ומאז הקשר בינינו הלך והתעצם. שיחקנו ביחד ב-WNBA במדי ניו יורק ליברטי ואחת נגד השנייה המון במשך השנים. כשהיא סיפרה לי על המחלה בקושי יכולתי לדבר, הייתי בהלם. הבן אדם הזה הוא אור חיים אחד ענק. לשמחתי היא נמצאת במצב הרבה יותר טוב היום, כך שאני מקווה שהתקופה הקשה מאחוריה. שולחת לה נשיקות מישראל יחד עם איחולי בריאות והחלמה עד השמיים".

 

בחזרה לכדורסל, עד לאן אשדוד מסוגלת ללכת העונה?

 

"אשדוד באופן שיטתי היא קבוצת צמרת בכדורסל הנשים הישראלי שצריכה לשאוף ולכוון לעבר כל התארים, וכך יהיה גם השנה. זה נכון שפתיחת העונה שלנו לא הייתה הכי טובה, אבל מצד שני אני חושבת שלהפסיד זה לא הדבר הכי נוראי בשלב זה של הליגה. אם נדע ללמוד מההפסדים ולהשתפר כתוצאה מהם, מצבנו יהיה טוב. אסור לשכוח שיש לנו קבוצה חדשה עם שחקניות שהצטרפו. אין לי ספק שככל שהעונה תתקדם, רק נלך ונשתפר".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי