האיום מומש: שחקניות הרצליה ואשדוד שבתו

| צילום: דני מרון

משחקי חצי גמר הפלייאוף לא נערכו ובמקומם קייימו השחקניות מפגן מחאה

(גודל טקסט)

מנהלת ליגת העל לנשים החליטה לממש את איומה להשבית את משחקי הליגה החל מהערב (חמישי). לפיכך, משחקי חצי גמר הפלייאוף לא התקיימו והגדילו לעשות שחקניות בנות הרצליה ומכבי אשדוד שעלו לפרקט ולאחר כדור הביניים ירדו מן הפרקט.

 

הקבוצות הגיעו הערב לאולם היובל בהרצליה ומיד לאחר כדור הביניים, הפגינו כאקט של מחאה ותמיכה במאבק מנהלת הליגה הפסיקו לשחק. יש לציין כי מלכתחילה הודיעו על ביטול המשחק וצוות השיפוט כלל לא הגיע.

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

מנהלת ליגת העל לנשים העלו בימים האחרונים טענות קשות כנגד משרד הספורט והשרה מירי רגב, שהתחייבה בחודש יולי אשתקד להעביר 2.4 מיליון שקלים לתקצוב המנהלת. בפועל, הכספים לא הועברו. ראשי הקבוצות טענו בשבוע האחרון כי אין באפשרותן להמשיך ולקיים את משחקי הליגה, בשל חוסר תקציב.

 

גם האוהדים באולם היובל תמכו בהחלטה לשבות (דני מרון)

 

במקביל לאירועים באולם בהרצליה, הסתיימה ישיבת דירקטריון מנהלת ליגת העל לנשים, בה החליטו ראשי הקבוצות כי ביום ראשון בערב יעלו הקבוצות להפגנה מול ביתה של שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב בראש העין.

 

כמה חברות כנסת, בהן איילת נחמיאס ורבין, ד"ר עליזה לביא ומירב בן ארי הביעו השבוע תמיכה במנהלת ובמאבקה וכתבו לשרת הספורט: "השרה רגב, אנו מצפות ממך כשרת התרבות והספורט למנוע את משבר האמון הקשה בין ליגת הכדורסל לנשים לבין המשרד. פיתוח ספורט הנשים הוא אינטרס חברתי ראשון במעלה וחייב להיות גבוה בסדרי העדיפויות של המשרד".

 

שחקניות הרצליה ואשדוד באולם היובל ברגע קצר של משחק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי