הערב: נבחרת הנשים מול טורקיה. "זה גמר גביע"

דורון
דורון | צילום: איגוד הכדורסל

ישראל תנסה להשיג ניצחון שני במוקדמות אליפות אירופה. לויצקי: "יכולות לנצח"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון המרשים על בוסניה בשבת, נבחרת הנשים של ישראל תארח הערב (רביעי, 19:00) את טורקיה החזקה ותנסה להשיג ניצחון שני במוקדמות אליפות אירופה. הבנות של עדן ענבר הפסידו לטורקיה במשחק החוץ בנובמבר, אותו זוכרים בנבחרת בעיקר בשל התנהגות הקהל הטורקי, שביזה את ההמנון הישראלי. 

בלי קשר לתוצאה הערב, תהיה נבחרת ישראל חייבת לנצח את שני משחקי החוץ הבאים שלה – ברומניה ובבוסניה – כדי לסיים במקום השני בבית, שיבטיח העפלה לאליפות אירופה. טורקיה, עם מאזן של 0:3, תסיים ככל הנראה בפסגת הבית.

סנטרית הנבחרת קטיה לויצקי, שקלעה 8 נקודות בניצחון על בוסניה, מודעת להבדלי הרמות בין שתי הנבחרות שייפגשו הערב בהיכל קבוצת שלמה בדרייב אין, אבל היא ממש לא מרימה ידיים מראש. 

"אנחנו רוצות להחזיר על הפאשלה בהפסד הביתי לרומניה. זה משחק שאנחנו מתייחסות אליו כאל גמר גביע. יש להן סגל שונה, הן הבטיחו את העלייה לאליפות, אבל הן לא יוותרו. אנחנו לא פראייריות. אנחנו יכולות לנצח כל משחק וגם את טורקיה", הדגישה לויצקי לקראת המפגש עם אחת הנבחרות החזקות ביבשת.

"גם ניצחון על טורקיה לא יבטיח לנו את העליה לאליפות, אבל אנחנו רוצות לנצח כדי לקבל דחיפה לקראת המשחקים הבאים ברומניה ובוסניה", הוסיפה הסנטרית. על התקרית באנקרה אמרה: "זה היה לא נעים ולא במקום. הרגשנו את השנאה של הקהל הטורקי. לא כולם היו עוינים. היה שם קומץ שניסה להביע את דעותיו הפוליטיות שזרק עלינו חפצים, ואפיל פגע. אני קוראת לקהל לבוא ולשיר איתנו בעוצמה את 'התקווה'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי