"מירי רגב אחראית למצב. זה כשל במחויבות שלה"

רגב. הבטיחה את הכסף ולא קיימה
רגב. הבטיחה את הכסף ולא קיימה | צילום: ערן לוף

מנהלת ליגת העל מאיימת בהשבתה, אם לא תקבל 2.5 מיליון שקל ממשרד הספורט

(גודל טקסט)

מנהלת ליגת העל לנשים מאיימת לפתוח בשביתה מידית, אם לא יתקבל סכום בסך של 2.5 מיליון שקל שהובטח ממשרד התרבות והספורט ביולי אשתקד. המשמעות: משחקי חצי גמר הגביע ביום חמישי ומשחק הגמר עצמו לא ישוחקו.

 

"חרף ההבטחות החוזרות ונשנות בכתב ובע"פ שהכסף יועבר למנהלת הליגה, בפועל מדובר בהבטחות שווא. למנהלת טרם הועברה ולו אגורה שחוקה אחת", נאמר בהודעת המנהלת, "שרת הספורט, מירי רגב, מודעת היטב להפליית וקיפוח נשים, אבל לא פועלת לטובת שוויון מגדרי. זהו כשל במחויבות שלה לקיום הליגה הבכירה בישראל לנשים".

 

מנכ"לית ליגת העל, תמר בליץ: "הקבוצות אינן יכולות לשלם משכורות לשחקניות, עבור שיפוט במשחקים ועבור היסעים למשחקים".

 

יו"ר המנהלת, איריס שטרק: "מעולם לא נקלענו לסיטואציה שתקציבים ממלכתיים שהובטחו לא הועברו בתחילת העונה. אנחנו כבר לפני סיום העונה ואין לנו יכולות להמשיך ולקיים את הליגה במצב שנוצר". גם שטרק  האשימה את רגב בחידלון: "שרת התרבות והספורט היא האחראית העיקרית למצב. קשה להבין כיצד אינה מפעילה את סמכויותיה בעניין ודואגת למלא אחר הבטחותיה".

 

משרד הספורט הגיב על האיום להפסיד את משחקי ליגת העל לנשים: "מנהלת ליגת הנשים כשלה בדיווחים שנדרשו ממנה ע"פ חוק. ע"פ ולפנים משורת הדין מאחר והשרה והמשרד רואים חשיבות עליונה לקידום נשים בספורט, יעניק המשרד למנהלת ליגת הנשים 1.2 מיליון שקלים עבוד ביצוע תוכנית שיווקית לקהילה וביצוע תוכנית שיווקית במשחקי הקבוצות. מחצית מהסכום  יועברו למנהלת כמקדמה כבר השבוע".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי