תואר ראשון: הגביע של אשדוד, 49:70 על רמת חן

שחקניות אשדוד עם גביע המדינה
שחקניות אשדוד עם גביע המדינה | צילום: דני מרון

גביע המדינה חזר דרומה אחרי שנתיים, לאחר משחק חד צדדי מהרבע השני

(גודל טקסט)

לאחר הפסקה של שנתיים, בהן שכן גביע המדינה ברמלה ובהרצליה, הצליחה האלופה מכבי אשדוד להחזיר את הגביע לחיקה לאחר ניצחון משכנע בגמר – 49-70 על מכבי רמת-חן.

 

לאשדוד היה זה גביע שלישי בתולדות המועדון ובסיום הניפה קפטנית הקבוצה שי דורון על שלל תאריה את הגביע אותו קיבלה משרת הספורט מירי רגב. 

 

 

אשדוד בדרך למהפך הגדול (דני מרון)

 

לעדן ענבר מאמן אשדוד זהו תואר ראשון מאז החל לאמן את הקבוצה. הגביע התווסף לתארים שבהם זכה בעבר כמאמן אליצור רמלה, כולל הטרבל הידוע שככל זכיה בגביע היורוקאפ.

 

1300 הצופים שצפו בניצחון אשדוד באולם ברמלה, ראו את שתי הקבוצות הטובות בארץ. לצערם של אוהדי רמת חן, רק קבוצה אחת הגיעה למשחק, זאת של מאשדוד.

 

הגנת ברזל של האשדודיות ברבע השני בו אילצה את אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה לקלוע רק 6 נקודות לעומת ריצה אשדודית של 0-16, ו-6:24 ברבע, סגרה את המשחק (23-36 בהפסקה).

 

אלישה קלארק היתה הבולטת אצל המנצחות עם 22 נק', שי דורון קלעה 12. קיילה תורנטון היתה קרן אור ברמת חן עם 21 נק' ו-12 ריב', הופקינס וגארדנר הוסיפו 9 כל אחת.

 

שתי הקבוצות מועמדות להאבק על תואר האליפות (בשיטה של הטוב מ-5 משחקים), כך שלחובבי כדורסל הנשים צפויים עוד מאבקים עזים בין השתיים אם וכאשר הן יעפילו לגמר.

שחקניות מכבי אשדוד חוגגות בסיום הגמר (דני מרון)

 

רמת חן מנגד, מאוכזבת מהתבוסה (דני מרון)

 

מאמן מכבי אשדוד עדן ענבר, היה מאושר בסיום: השחקניות לא היו צריכות להוכיח לי כלום. אני שמח בשבילן ובשביל המועדון". שירה העליון, המאמנת שהפסידה, סיכמה: "הערב לא הגענו למשחק והגביע של אשדוד. ננסה לתקן בגמר הפלייאוף".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי