אלישיה קלארק תחזק את הנבחרת

| עודד קרני, ליגת ווינר נשים

פורוורדית אשדוד התחייבה ללבוש את המדים הכחולים-לבנים במוקדמות יורובאסקט 2017

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2       צילום: עודד קרני, ליגת ווינר נשים

 

חיזוק משמעותי לנבחרת הנשים של ישראל: אלישיה קלארק תחזק את הסגל של עדן ענבר בקמפיין הקרוב. לפני כשבועיים התקיימה באיגוד הכדורסל פגישה בין הפורוורדית לבין טל נתן, ראש האגף המקצועי לנשים באיגוד ועדן ענבר, מי שאמור לאמן את נבחרת ישראל גם בקמפיין הקרוב, והדברים סוכמו בין הצדדים.

 

 

קלארק, שמחזיקה באזרחות ישראלית, התחייבה להגיע למשחקי הנבחרת גם במידה ולא תשחק בישראל. המתאזרחת של מכבי אשדוד מעמידה בליגה ממוצעים של 15.9 נקודות למשחק ו-8.3 ריבאונדים ובשתי הקטגוריות האלו מובילה את כל הישראליות בליגה. ביורוקאפ, שם הגיעה עם אשדוד עד חצי הגמר, היא קלעה בממוצע 13.6 נקודות והורידה 5.8 ריבאונדים. קלארק צפויה לשחק בקיץ הקרוב במדי סיאטל סטורם, כפי שהיא עושה מדי קיץ מאז 2012.

 

בשנה הבאה יתקיימו משחקי מוקדמות אליפות אירופה לנשים במהלך העונה. נבחרת ישראל תוגרל יחד עם עוד שתי יריבות לבית אחד ותקיים שני משחקים בנובמבר הקרוב ושניים נוספים בפברואר 2016.

 

"מדובר במהלך חשוב מאוד", אמר טל נתן על צירופה של קלארק לנבחרת, "היא שחקנית ברמה הגבוהה ביותר בכדורסל האירופי ואין ספק שהיא תעזור לנבחרת שלנו בניסיון לחזור לאליפות אירופה. בפגישה שלנו איתה היא הראתה נכונות אמיתית לשחק בנבחרת ואנחנו מאוד שמחים על כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי