"באנו מוקדם כדי להבין מה זה דרג א'"

מיטל. אנחנו מאוד ריאליים
מיטל. אנחנו מאוד ריאליים | צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

נמרוד מיטל ונבחרת הנערות פותחים את אליפות אירופה: "המטרה היא לתקוע יתד"

(גודל טקסט)

נבחרת הנערות תתחיל מחר (חמישי) את השתתפותה באליפות אירופה בסלובניה. הנבחרת חזרה בשנה שעברה לדרג א' לראשונה מאז 2004, אז שיחקו בנבחרת הנוער ארבעה שחקניות שהגיעו לנבחרת הבוגרת: מירב דורי, קטיה אברמזון, שירן צעירי ונועה גנור (היום מנהלת נבחרת הקדטיות). זו גם תהיה אחת המטרות  של הנבחרת הנוכחית שמשלבת בין שחקניות שכבר שיחקו הקיץ באליפות אירופה לעתודה לשחקניות נוספות.

 

לנבחרת מצפה משימה לא פשוטה. מחר בשעה 19:30 היא תפגוש את ליטא, בשישי בשעה 15:00 את איטליה שסיימה את האליפות הקודמת במקום השביעי ובשבת בשעה 17:15 את צרפת, סגנית אלופת אירופה לנערות.

 

 

שיטת המשחקים השתנתה. שלוש הראשונות מכל אחד מארבעה הבתים יעלו שלב והאחרונה תרד לבית תחתון, כאשר בסיום השלב השני 8 הראשונות יעלו לרבע הגמר והקבוצות שתרדנה למשחקי דירוג 9-12 יפגשו את הקבוצות ממקומות 13-16 במטרה להימנע מירידה לדרג ב', אליו ינשרו בסופו של דבר 3 האחרונות באליפות.

 

המשותף לנבחרת הזו ולנבחרת העתודה ששיחקה לפני כשבועיים באליפות משלה, הוא המאמן נמרוד מיטל שאמר לקראת פתיחת האליפות: "באנו מוקדם לטורניר הכנה כדי להבין מה זה דרג א'. יצא לנו להיות שותפים לטורניר ברמה גבוהה עם קבוצות שיש להן סיכוי להיות ב-1-8. אנחנו כרגע לא שם, אבל באנו כדי לנסות להתמודד. המטרה המרכזית היא לתקוע יתד בדרג א'".

 

"אנחנו מסתכלים על שלושת המשחקים הראשונים ובשלב הראשון יש בית מאוד מאתגר והמטרה היא לראות שאפשר להתמודד ולהתגבר על חסרון גודל פיזי", ניתח מיטל, "בבית השני המטרה תהיה לראות כמה אפשר לנצח והשאיפה להגיע לשלב השלישי ולנסות להישאר בדרג א'. אנחנו מאוד ריאלים ויודעים שגם אם נעבור בהצלחה את הבית הראשון, לא נוכל להגיע ל-1-8 כי יש יריבות מאוד חזקות שנפגוש מהבית המקביל. בסופו של דבר נתמודד על הישארות".

 

מיטל התייחס לעובדה שחלק מהשחקניות הגיעו מאליפות העתודה: "הבנות שבאו מהעתודה היו בולטות בטורניר ההכנה כך שלא הורגשה עייפות ושמרנו עליהן בדקות המשחק. המטרה היא לאחד מחדש נבחרת ואנחנו ממש מתרגשים מהרמה הזו ומאושרים מהזכות להיות חלק מהנבחרות הטובות באירופה. ננסה כל מה שאפשר כמו כל נבחרת ישראלית עם הרוח שלנו לעשות דברים יפים".

 

הסגל: עמית טולמן שחוגגת היום 18, אופיר לביא, יולי גרוסמן, עדן רוטברג, נגה פלג-פלץ, יעל גלילי, מיכל ששון, ירדן דנן, שירה ששון, שיר לוי ,טל לב, ולדה אברמוב.

נבחרת הנערות. שיהיה בהצלחה (עודד קרני, איגוד הכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי