"כולנו נרגשים לקראת המשימה המאתגרת"

נבחרת הקדטיות. בית מעניין
נבחרת הקדטיות. בית מעניין | צילום: באדיבות איגוד הכדורסל

לירן בראל ונבחרת הקדטיות יוצאות לאליפות אירופה דרג ב': "חוויה מעצבת עבור הבנות"

(גודל טקסט)

נבחרת הקדטיות תצא היום (שלישי) למקדוניה לאליפות אירופה דרג ב'. המשחקים יתקיימו בשתי ערים סמוכות, סטרוגה ואוכריד, שם שיחקה נבחרת הגברים בסוף השבוע. לקדטיות צפויה אליפות אורכה בה ישתתפו 20 נבחרות. במשחק הראשון ביום חמישי יפגשו הקדטיות את פינלנד, למחרת תהנה מיום חופשי ולאחר מכן תשחק ברצף נגד מקדוניה, ליטא ובלארוס.

 

"בתחילת חודש מרץ התחלנו את ההכנות עם 46 שחקניות, שראו את עצמן כמתאימות להיות חלק מסגל הנבחרת והלילה יעלו על המטוס 12 השחקניות המתאימות ביותר", אמר המאמן לירן בראל לפני יציאת הנבחרת, "אני רוצה להודות בשם הצוות והשחקניות לאיגוד הכדורסל והאגף המקצועי נשים על התמיכה והתנאים המקצועיים שהעמידו לרשותנו במהלך תקופת ההכנה".

 

 

"כולנו נרגשים לקראת המשימה המאתגרת", הוסיף בראל, "הוגרלנו לבית מעניין עם יריבות כמו פינלנד, ליטא, בלארוס והנבחרת המארחת – מקדוניה. עבור הצוות והבנות זו צפויה להיות חוויה מעצבת ומשמעותית, המטרה מבחינתנו לעשות את הטורניר הטוב ביותר שאנחנו יכולים, ואנו מבטיחים כי נעשה ככל יכולתנו כדי לייצג את המדינה והכדורסל הישראלי בכבוד".

 

סגל הנבחרת: שיר תירוש, אלכס גיטצ'נקו, הדר חדד, תמר אנגל, שלי סירקיס, דור סער, איילה רוט, שיראל ברמן, יעל סטולרמן, רעות מסילתי, ליעד אורבך ואופיר קסן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי