זוהר כוכבים: מישל סנו חתמה בבנות הרצליה

סנו. קדנציה שנייה בישראל
סנו. קדנציה שנייה בישראל | צילום: Gettyimages

הסנטרית, שהופיעה פעמיים באולסטאר ה-WNBA, מצטרפת לסגל של גלעד כץ

(גודל טקסט)

מחזיקת גביע המדינה לנשים בכדורסל קבוצת בנות הרצליה השלימה בסוף השבוע את מצבת השחקניות הזרות שלה לקראת העונה הקרובה ,2015-2016 עם החתמתה של  מישל סנו, אחת מהשחקניות הגדולות בעולם. מישל תחבור למוניקה רייט וקישה המפטון ולישראליות ליעד סואץ-קרני, נופר שלום, הדר גוטין,אופיר בנט ושון לוי.

 

סנו (35, 1.96 מ'), הייתה אחת מהשחקניות הראשונות שהטביעו בכדורסל נשים והראשונה שרשמה שתי הטבעות בעונת מכללות אחת. היא נבחרה פעמיים לאולסטאר ה-WNBA ובשנת 2003 זכתה בתואר "השחקנית המשתפרת של השנה".

 

 

היא התחילה את הקריירה במכללת טנסי הגדולה ובשנת 2002 נבחרה ע"י יוסטון קומטס, שם עשתה קרירה מפוארת בליגה הטובה בעולם. לשיאה הגיעה בעונת 2006 כשקלעה 13 נק' וקטפה 8 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר פירוק הקבוצה, שיחקה עד עונת 2013 באטלנטה, שיקאגו, סן אנטוניו וושינגטון.

 

סנו. קריירה עשירה בליגה הטובה בעולם (קית' אליסון)

 

באירופה שיחקה בליגה האיטלקית, הרוסית והטורקית והיא ידועה כאחת מהסנטריות המובילות ביבשת. בשנים האחרונות שיחקה בקבוצות מובילות כמו: דינמו קורשאק (רוסיה), בוטאספור ומרסין (טורקיה) עמן רשמה קריירה משובחת גם במפעלי היורוליג  וביורוקאפ.

 

בעונתה האחרונה שיחקה במרסון בטורקיה ורשמה מספרים יפים. בליגה: 12.7 נק' ו- 8.5 ריב' ובאירופה: 14.9 נק' ו-11.2 ריב', כולל משחק שיא מול גלאטסראי בו  קלעה 23 נקודות  וקטפה  8 ריבאונדים. בעונת 2008 שיחקה סנו ב אליצור רמלה וב-11 משחקים בהם קלעה בממוצע 13.1 נקודות עם  9.2 ריבאונדים.

 

עמית הלמן, המנהל המקצועי של בנות הרצליה, אמר לאחר החתמתה: "אנחנו מאושרים וגאים לצרף שחקנית ברמתה של מישל סנו לשורותינו. עבדנו כל הקיץ על מנת לצרפה. אין ספק שהרקורד המקצועי והניסיון שלה מדברים בעד עצמם. אני מאמין שעם סנו נצליח להגשים את מטרותינו ולהמשיך במסורת ההצלחות שנבנית בהרצליה. מעט מאוד שחקניות ברמתה מגיעות לישראל. עם השנים היא משתבחת ועונתה האחרונה בטורקיה הינה עדות לכך. אני מקווה שהקהל ימלא את אולם היובל וידחוף אותנו קדימה להצלחות. מדובר  בשחקנית שכשכיף לראות אותה משחקת."

 

כץ. "שדרגנו את הקבוצה" (עודד קרני, מנהלת הליגה)

 

מאמן הקבוצה, גלעד כץ, הוסיף: "בהחתמתה של סנו שידרגנו את הקבוצה בזרה איכותית ומנוסה.  אני מאוד מקווה שבעזרת עיריית הרצליה נוכל להמשיך ולחזק את הקבוצה, דבר שיאפשר לנו להגיע להישגים תקדימים בכדורסל בהרצליה."

 

טלי נוי, עוזרת המאמן, ששיחקה עם מישל סנו ברמלה, אמרה: "מישל ואני שיחקנו יחד בעונת 2007/8 באליצור רמלה וזכינו באותה עונה בדאבל. נהניתי מאד לשחק איתה. היא שחקנית טובה מאד, מחויבת, שתמיד ידעה להרים את השחקניות בקבוצה. היא מנהיגה ומסוג השחקניות שיודעת להיות שם במשחקים שצריך אותה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי